Gå til innhold

Er det noen som nærmer seg 40 som har termin i starten på 2015 her?


HappyPuppy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir 40 like etter at vårt tredje barn kommer, foreløpig termin er 22 februar. Nå har jeg ferie. Regner med at det blir jobb fra slutten av juli og frem til permisjonen starter. Siden jeg har hatt fire SA. Bruker jeg Lutinus og Albyl E. Håper at det går bra denne gangen. Hadde en liten blødning i går morges. Ikke vært antydning til noe etter dette. Var på ultralyd for to uker siden, var da 6+5, kunne se ei lita reke med bankende hjerte. Skal på ny ultralyd om en uke. Er veldig spent.

Lenke til kommentar

Jeg er 39 når jeg forhåpentligvis blir mor for første gang i januar :-)

Har også mistet flere tidligere, bortsett fra det er svangerskapet hittil problemfritt :-)

Lenke til kommentar

Ja. Jeg er overraskende gravid med nummer to. Har termin 20 januar, rekker sannsynligvis akkurat å få babyen før 40-årsdagen.

Lenke til kommentar

Jeg er 40 og venter min første (og eneste)  i månedsskiftet oktober/november. 3 SA tidligere, ingen vesentlige problemer så langt denne gangen. Jeg fikk hormoner fra ca. uke 6. Alt ser ut til å stå bra til selv om jeg så og si ikke har lagt på meg noe ennå. 26 uker på vei.

Jeg vil også gjerne komme i kontakt med andre mødre i moden alder, enten dere har en eller flere.

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg blir 38 år om ikke lenge. Har termin ca 19.februar. Har en sønn født i 2013, og venter nå tvillinger :-)

Oj, tvillinger. Det er jo artig. :)

Mange som venter tvillinger her, virker det som. Er det et resultat av IVF/hormoner eller er det unnfanget på "naturlig vis"?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg blir 41 i august og venter nr 4 (3?) i februar. 

Jeg har 2 store barn fra et tidligere ekteskap og 4 SA og en dødfødsel bak meg.

Jeg er bare 10+3, så mye kan gå galt enda, men vi krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen.

Lenke til kommentar

Jeg blir 41 i august og venter nr 4 (3?) i februar. 

Jeg har 2 store barn fra et tidligere ekteskap og 4 SA og en dødfødsel bak meg.

Jeg er bare 10+3, så mye kan gå galt enda, men vi krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen.

Leit å høre. Lykke til denne gangen.:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Trulte med to små

Hei! Jeg blir 40 år i februar, har ei datter på 14 mnd og er nygravid i disse dager <3 etter ivf ( fryseforsøk )

Vi har prøvd lenge, over 9 år, med å få barn og nå har vi jo vært skikkelig heldige :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...