Gå til innhold

Lillebror har kommet :)


Lilleboffen

Anbefalte innlegg

I går kom vår nydelige gutt endelig til verden! Jeg er hodestups forelska i den nye verdensborgeren...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg mamma?

I går kom vår nydelige gutt endelig til verden! Jeg er hodestups forelska i den nye verdensborgeren... :)

 

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer! Hva synes storebroren? Håper alt gikk bra og at dere nyter dagene med baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer! Hva synes storebroren? Håper alt gikk bra og at dere nyter dagene med baby!

Storebroren synes det er stas, men virkeligheten har vel ikke helt sunket inn siden vi fortsatt er på sykehuset. Det ble KS, så derfor er barseloppholdet relativt langt.

 

Nyter dagene ja! Har fått et lite nattdyr da tydeligvis, sover hele dagen og er våken/vil ha mat hele tida på natta. Men han er tross alt bare tre dager gammel, så det kan vel snu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han får vel ikke helt opplevelsen av det før dere er hjemme, men bra at han er positiv så langt. Hvor stor og lang er han? Får håpe han snur om og sover mer om natta etterhvert, men det er lov å være litt døgnvill når man er så liten da. Kos dere med de første, magiske dagene og god tur hjem med nurket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 4,4 kg og 51 cm - skikkelig god størrelse med andre ord ;) Nå koser vi oss masse hjemme. Synes det er trist å tenke på hvor fort tida går - klarer knapt å huske at storebror har vært så liten, og det er så fantastisk med disse bittesmå koseklumpene...:) Heldigvis blir de jo bare mer og mer sjarmerende jo eldre de blir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er trist at det går så fort, skulle gjerne stoppet tiden litt i blant. Lille her var 4,7 kg på ktr i går, allerede vokst ut av str 50 og snart ut. av 56 også. På den annen side så har hun begynt å smile og komme med blide små lyder og det er jo sååå herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...vår passer ikke strl 50, noe i 56 er litt trangt, og 62 er passe det og. En kraftig kar med andre ord! Rart egentlig, broren var flere cm lengre og allikevel kunne vi bruke 50 på han, 56 var litt stort. Men så var han tynn også.

 

Å, jeg gleder meg til han begynner å smile :) De ukontrollerte smilene han har nå er supersøte, blir herlig når han mener noe med det også..:) men jeg elsker spedbarnstida jeg, det er så godt med en sånn liten koseklump :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også spedbarnstiden, selvom hver alder har sin sjarm og at man får mer og mer kontakt og kan gjøre morsomme ting sammen osv senere så er det noe så magisk og uskyldig og vakkert med den første tiden. Proppet med følelser, hormoner, lykke og melkespreng svever jeg rundt på en rosa sky og koser og duller. Får enda bedre mulighet til å nyte det denne gangen for den lille er veldig rolig, fornøyd og sover godt. Første barnet var veldig urolig, hadde lakenskrekk og refluks så selvom det var vidunderlig å bli mamma for første gang og hun var verdens vakreste så var jeg så sliten og trøtt at mye gikk på autopilot.

 

Her er det gode dager for tiden, været er perfekt, storesøster koser seg med venner på besøk,bading og lek og lillesøster har blitt kvitt mageknip og utslett etter at vi fant ut noen ting hun ikke tåler at jeg spiser. Hun våkner og er sååå blid om morgenen nå, smiler og begynner å lage bablelyder og storesøster svarer og lager morsomme ansikter og lyder til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...