Gå til innhold

Forum+... Problemer


Gjest Jigglewiggle

Anbefalte innlegg

Gjest Jigglewiggle

Jeg betalte for 1 år, fikk beskjed om at jeg hadde fått for 1 måned.

Nå fikk jeg invitasjon til en gruppe, men når jeg prøver å godta forespørselen og melde meg inn får jeg beskjed om å melde meg inn i forum+...

Når jeg da prøver igjen å melde meg inn får jeg beskjed om at jeg ikke er forum+ medlem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg henge meg på med et annet forum+ spørsmål? Hvis jeg inviterer noen inn i en gruppe blir de lagt til invitasjonsliste. Men der er det flere inviterte som mangler - vil det bare si at de ikke er forum+-medlemmer, eller at de ikke vil leke med meg? Eller er det noe som har konka i invitasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg må dessverre videreformidle spørsmålene deres til de andre, da jeg foreløpig ikke er helt inne i det tekniske i Forum+. Forhåpentligvis får dere svar i løpet av kort tid.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte for 1 år, fikk beskjed om at jeg hadde fått for 1 måned.

Nå fikk jeg invitasjon til en gruppe, men når jeg prøver å godta forespørselen og melde meg inn får jeg beskjed om å melde meg inn i forum+...

Når jeg da prøver igjen å melde meg inn får jeg beskjed om at jeg ikke er forum+ medlem...

 

Hei!

 

Jeg har dessverre litt begrensede muligheter til å sjekke opp i hva som har gått galt her (vi har en ekstern partner som håndterer betalingene). Kan se ut som du er den andre personen som opplever samme feil, så teknikerne er i gang med å finne ut hva som har skjedd.

 

Jeg ser at det ligger en betaling inne på vent, på årsmedlemskap. Jeg har sendt saken videre til den eksterne partneren vår, og bedt de se på saken.I mellomtiden har jeg manuelt lagt opp 30 dager med medlemskap til deg, så skal jeg få ordnet opp i dette så raskt som mulig.

 

Dersom du har flere spørsmål må du gjerne stille dem her i tråden, eller sende meg en pm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg henge meg på med et annet forum+ spørsmål? Hvis jeg inviterer noen inn i en gruppe blir de lagt til invitasjonsliste. Men der er det flere inviterte som mangler - vil det bare si at de ikke er forum+-medlemmer, eller at de ikke vil leke med meg? Eller er det noe som har konka i invitasjonen?

 

Hei!

 

Jeg har forsøkt å teste litt, og jeg klarer ikke å finne noen feil som tyder på at noen skal falle ut av listen, selv om de ikke er plussmedlemmer. Forsøk gjerne å legge til de som mangler igjen. Dersom det ikke fungerer er det supert om du kan sende meg nickene på en pm, så skal jeg sjekke med tekniker. Vi hadde tidligere problemer med et nick som hadde spesialtegn, så kan ikke utelukke at det er noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan jeg henge meg på med et annet forum+ spørsmål? Hvis jeg inviterer noen inn i en gruppe blir de lagt til invitasjonsliste. Men der er det flere inviterte som mangler - vil det bare si at de ikke er forum+-medlemmer, eller at de ikke vil leke med meg? Eller er det noe som har konka i invitasjonen?

 

Hei!

 

Jeg har forsøkt å teste litt, og jeg klarer ikke å finne noen feil som tyder på at noen skal falle ut av listen, selv om de ikke er plussmedlemmer. Forsøk gjerne å legge til de som mangler igjen. Dersom det ikke fungerer er det supert om du kan sende meg nickene på en pm, så skal jeg sjekke med tekniker. Vi hadde tidligere problemer med et nick som hadde spesialtegn, så kan ikke utelukke at det er noe sånt. 

 

Flott - og takk for kjapt svar. Ser på det i løpet av helgen, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det er flere som har prøvd å melde seg inn i +, og som ikke får det til, eller betalingsmetoden blir ikke godtatt. Har dere noen problemer på det området, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beef sister

Er det slik at en kun kan betale med Visa/Mastercard som er utstedt fra en norsk bank? Får nemlig feilmeldinger.

Endret av beef sister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jigglewiggle

 

Jeg betalte for 1 år, fikk beskjed om at jeg hadde fått for 1 måned.

Nå fikk jeg invitasjon til en gruppe, men når jeg prøver å godta forespørselen og melde meg inn får jeg beskjed om å melde meg inn i forum+...

Når jeg da prøver igjen å melde meg inn får jeg beskjed om at jeg ikke er forum+ medlem...

 

 

Hei!

 

Jeg har dessverre litt begrensede muligheter til å sjekke opp i hva som har gått galt her (vi har en ekstern partner som håndterer betalingene). Kan se ut som du er den andre personen som opplever samme feil, så teknikerne er i gang med å finne ut hva som har skjedd.

 

Jeg ser at det ligger en betaling inne på vent, på årsmedlemskap. Jeg har sendt saken videre til den eksterne partneren vår, og bedt de se på saken.I mellomtiden har jeg manuelt lagt opp 30 dager med medlemskap til deg, så skal jeg få ordnet opp i dette så raskt som mulig.

 

Dersom du har flere spørsmål må du gjerne stille dem her i tråden, eller sende meg en pm. :)

Takk for hjelpen så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg betalte for 1 år, fikk beskjed om at jeg hadde fått for 1 måned.

Nå fikk jeg invitasjon til en gruppe, men når jeg prøver å godta forespørselen og melde meg inn får jeg beskjed om å melde meg inn i forum+...

Når jeg da prøver igjen å melde meg inn får jeg beskjed om at jeg ikke er forum+ medlem...

 

Hei!

 

Jeg har dessverre litt begrensede muligheter til å sjekke opp i hva som har gått galt her (vi har en ekstern partner som håndterer betalingene). Kan se ut som du er den andre personen som opplever samme feil, så teknikerne er i gang med å finne ut hva som har skjedd.

 

Jeg ser at det ligger en betaling inne på vent, på årsmedlemskap. Jeg har sendt saken videre til den eksterne partneren vår, og bedt de se på saken.I mellomtiden har jeg manuelt lagt opp 30 dager med medlemskap til deg, så skal jeg få ordnet opp i dette så raskt som mulig.

 

Dersom du har flere spørsmål må du gjerne stille dem her i tråden, eller sende meg en pm. :)

Takk for hjelpen så langt :)

 

 

Hei!

 

Det viste seg at det hadde skjedd noe annet i bestillingen din enn det andre problemet vi var klar over. Problemet er nå fikset, og jeg har oppdatert abonnementet ditt, slik at årsabonnementet er aktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er flere som har prøvd å melde seg inn i +, og som ikke får det til, eller betalingsmetoden blir ikke godtatt. Har dere noen problemer på det området, tro?

 

Hei,

 

det har vært noen problemer, men ting skal være i orden igjen nå. Vi har ett medlem som jeg fortsatt sjekker opp i, ellers ser ting ut til å fungere. Viktig at det ikke er trøbbel med betalinger, så hvis du selv opplever, eller hører andre oppleve problemer blir jeg glad for oppdatering. :)

 

Er det slik at en kun kan betale med Visa/Mastercard som er utstedt fra en norsk bank? Får nemlig feilmeldinger.

 

Hei, 

 

dette vet jeg faktisk ikke, og må sjekke opp med betalingspartneren vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...