Gå til innhold

Klønete videresending fra grupper


sug lut

Anbefalte innlegg

Inne på gruppene på forum+ er det lite matnyttig videresendingsmulighet i nedtrekksmenyen. Kunne det vært mulig å ha samme nedtrekk der som inne i forum, så man slapp å måtte gå via den felles forumhjemmesiden, men kunne sendes rett tilbake til det forumet man vil, altså rett til Dib krangle, anonym, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på om jeg misforstår deg nå, men i menyen på toppen (altså rett under der du har "private grupper", så skal man kunne gå til det forumrommet man vil. Man har i tillegg grupperommene sine i menyen, men alle forumrom skal være tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånn fungerer det bare fra forum til grupper - hvis jeg er på et forum og skal inn på en gruppe kan jeg  bruke menyen og finne alle forumene og alle gruppene mine, inkl gruppa jeg skal til, og gå rett dit, det stemmer. Motsatt går det ikke, for er jeg inne på fx konkurransegruppa og skal til anonymforum er det kun to valg i menyen - "Forumhjemmeside" og den gruppa jeg allerede står i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket med testbrukeren min, som har samme rettigheter som din bruker, og da ser det sånn ut: 

 

forumpluss1.jpg

Dette er altså når jeg er inne i en gruppe. Det er ikke slik du har det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å sende meg et skjermbilde på pm + info om hvilken nettleser du bruker? Så skal jeg videresende til tekniker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er jeg for dum til. Du får bruke fantasien: i stedet for lang liste står det kun "videresending" og "forumhjemmeside". Forøvrig bruker jeg Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å undersøke litt mer, men klarer rett og slett ikke å finne noen feil her. Det kan være noe med din nettleser. Kan du forsøke å bruke en annen nettleser - er det samme problem da? Hvis det er andre som sliter med dette, gi gjerne beskjed i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå testet jeg i internet explorer og det er akkurat det samme der. I tillegg har det nå blitt mer klønete å komme TIL gruppa, for den var i nedtrekksmenyen før helga men jeg må nå via mellomstoppet "mine grupper".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste var vi dessverre nødt til å gjøre da det viste seg å være problematisk å se gruppene man selv hadde tilgang til, men ikke noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, får kun to valg. Den gruppen jeg er i akkurat da, samt alternativet "Fellesforum".

Slik var det ikke for et par dager siden, da fikk jeg opp alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn hos meg også. Når jeg er inne på DiB, har jeg alle valg. Når jeg er inne på den ene gruppen jeg er medlem i, omfatter rullegardinen to valg. Enten den gruppa jeg er inne i eller Fellesforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...