Gå til innhold

Gutt eller Jente


carmen888

Anbefalte innlegg

Har bare gutter med min mann og er nå gravid for 4 gang. Var på Ul 13+2 og vi kunne ikke se noen guttedeler:P Hvor sannsynlig er det da at det er en jente? Med de andre har jeg alltid sett at det var en gutt med en gang. Legen sa bare at hun ikke hadde lov å si noe pga at mange tok abort i utllandet hvis det var feil kjønn. Asså vil gjerne ha en jente men tar ikke abort hvis det var en gutt inni der.... halllooo.

men uansett så sa hun bare at hun ikke så noen snopp... Men er jo itt tidig vel? Kanske den ikke hadde vokst ennå? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si noe sikkert så tidlig, de er så like ennå. Vi fikk bedkjed om å vente til uke 15-16, da kunne de si sikkert hvilket kjønn. Vi så lett selv også at det var jente på ultralyden.

Lenke til kommentar

Blir det samme som meg.har tre gutter og venter et barn til nå i nov.var i vei på ul når jeg var 13+1 da kunne ikke jm se hvilket kjønn det var.skal på ny ul om 14 dager,er da i uke 20.regner med jeg ser det selv.hadde vært gøy med jente,men er helt forberedt på å få en skjønn liten gutt til.

Lenke til kommentar

Vi fikk først tre gutter og så ble nr. fire jente. Det siste svangerskapet var ikke planlagt, men veldig gøy med en til og koselig med ei søster til gutta.Vi fikk vite det på ordinær UL. Da var de helt sikre ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...