Gå til innhold

Er så redd for dårlige nyheter på ul i morgen :-(


Tidenerinne

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for 5 gang etter 4 tidlige MA, hvor jeg aldri har kommet så langt som til hjerteslag før embryoet har dødd.

Denne gang så jeg hjerteslag både 6+3 og 7+2.

I morgen skal jeg til ul igjen, 8+3. Har hatt dårlig magefølelse siden fredag, og føler meg til tider sikker på å få dårlige nyheter i morgen. Syns også jeg har hatt lite symptomer i helga.

Noen som har opplevd det samme? Hvordan gikk det?

Dette er tungt :-(

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen i det du forteller! Men det at du har sett herteaktivitet på 2 UL tidligere er jo et kjempebra tegn :D Sannsynligheten øker jo drastisk for at man fullfører svangerskapet etter det er sett hjerteaktivitet. Siden du ikke har kommet så langt tidligere har jeg trua :) Man har jo ikke like mye symptomer hver dag, og når man kjenner ekstra mye på det fordi man er nervøs legger man kanskje ekstra mye i det!

 

Masse lykke til <3 Jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar

lykke til i morgen :)

 

statistikken er god etter å ha sett et blinkende hjerte ;) og du har jo sett det to ganger allerede :) Og ifht symptomer kan de komme og gå litt gjennom hele svangerskapet!

Lenke til kommentar

Kjenner meg godt igjen i det å ha dårlig magefølelse når UL nærmer seg, tror det er forsvarsmekanismen som slår inn etter det man har vært gjennom tidligere. Min vonde følelse har vist seg å være feil de fleste ganger så krysser fingre for at det samme gjelder deg! Går du på noen medikamenter denne gangen? 

 

Masse lykke til! 

Lenke til kommentar

Og femte gang for oss ble lykkesvangerskapet etter 4 MA, så på det femte gjelder det! ;) 

Lenke til kommentar

Annonse

Tusen takk for alle lykkeønskninger og gode ord :-)

Dere har jo alle vært der jeg er så jeg vet dere vet hvordan det føles.

Håpet ble virkelighet: for en oppmuntring å høre at det ble baby på dere etter 4 ma. Håper det går samme veien med meg :-)

Har gått på "alt" denne gang. Albyl-e, klexane, crinone, prednisolon (til 6+2) og har hatt ivf og der ble egget dyrket i Embryogen, som skal bedre sjansene for å beholde for de som har mistet flere ganger. Men brukte akkurat samme medisiner sist gang også, med unntak av prednisolon. Ingen funn på HA utredning.

 

Nå må jeg bare komme meg gjennom timene til i morgen ettermiddag når jeg har time.

Lenke til kommentar

Takk for all støtte og lykkeønskniger.

Det gikk bra, fortsatt embryo med hjerteslag :-)

Rart å ha så dårlig magefølelse og være sikker på at det har gått galt, når alt er bra. Men sånn er det kanskje bare når man har dårlige erfaringer fra før...

Lenke til kommentar

Takk for all støtte og lykkeønskniger.

Det gikk bra, fortsatt embryo med hjerteslag :-)

Rart å ha så dårlig magefølelse og være sikker på at det har gått galt, når alt er bra. Men sånn er det kanskje bare når man har dårlige erfaringer fra før...

hurra!!!! det er nok bare en beskyttelsesmekanisme i deg som gir deg den følelsen... hadde den selv - sesielt de første ultralydene i dette svangerskapet...

Lenke til kommentar

Annonse

Tusen takk! Jeg håper så veldig det skal gå denne gang, dette var også siste forsøk med egnet egg, det hadde jeg bestemt meg for på forhånd.

Ser mye lysere på det nå :-) Jeg har jo faktisk kommet mye lenger enn noengang tidligere :-)

Lenke til kommentar

Forstår deg godt. Jeg holder puste hver gang jeg kommer til ul. Er 16 uker på mandag, men holder pusten ennå og er nesten sikker på at nå er det over. Først håpet jeg å slappe av når jeg var komt til uke 12. Men fra da av så har jeg vert vant med å kjenne liv fra tidligere svangerskap og fra uke 13 - 14 så har jeg kjent det så og si hver dag. Denne gangen kjente jeg det ca 13 uker, men frem til fra 3 dager siden var det litt nå og då.Nå har jeg kjent det de siste 3 dagene morning og kveld, men veldig svakt. Blir urolig for alt og ingenting. Endrer symptomene seg blir jeg redd. Er det formye kynnere blir jeg livredd, er det for lite så er jeg redd. Er gått fra å elske å gå gravid, men etter så mang aborter er jeg livredd og har en følelse av at gleden ikke kommer skikkelig før jeg sitter med gullet i armene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En liten oppdatering. 12+3 i dag og fortsatt gravid :-)

Duotest i går kom ut med knallbra tall. Så håper og begynner å tro på at jeg skal komme i mål denne gang :-)

Lenke til kommentar

En liten oppdatering. 12+3 i dag og fortsatt gravid :-)

Duotest i går kom ut med knallbra tall. Så håper og begynner å tro på at jeg skal komme i mål denne gang :-)

dette går straka vegen :) hurra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...