Gå til innhold

Symptomene sniker innpå:)


Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Nå har eg fått kvalmen, sultheten, oppblåst, toalett avhengig, tretthet og svimmelhet!! Og ikke minst så får eg sure oppstøt og i dag!!! Gooo me! Hvordan skule svangerskapet i 6 uker til nå?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her begynner symptomene å komme og! Kvalmen stiger litt fra dag til dag nå, er 5+0 idag. Kvalme på morgenen fram til lunsj og deretter på kvelden igjen. Oppblåst begynner jeg også å bli. Merker det er tøft å sjonglere jobb, 2-åring og graviditet! De siste kveldene har jeg følt meg ekstremt sliten, fryser og har 0 energi. Eneste som hjelper er å legge seg i badekaret med musikk og bli der leeeenge ;)

Endret av Lulusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått så mange symptomer enda. Er bare 4+3 tross alt, men jeg kjenner at det jobber noe iherdig i nedre del av magen og i puppene :P I tillegg opplever jeg en plutselig tretthet flere ganger i løpet av dagen. Noen ganger går det over andre ganger mååå jeg bare legge meg 15-20 min. Her om dagen var jeg med noen venninner som skulle ta tattoo og jeg sovna i sofaen på venterommet... Haha! I dag har jeg grått min første horomotårer også, begynte plutselig å bli fryktelig lei meg for at jeg skulle hjem fra trening og ikke hadde noe å gjøre! :P Nå er alt bra igjen! Dette er ganske artig og spennende spør du meg. Utrolig å kjene på hvordan kroppen jobber^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+4. Kvalmen sniker seg innpå og puppene er store og ømme. Er trøtt, grinete og opplåst som en kulefisk. Tisser annenhver time. Vurderer å gå over til mykere do-papir for ikke å skade fiolen min :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den vonde smaken i munn jeg da :-/

Den fører vel til kvalme?

Og puppene er ømme.
Og merker graviditeten på humøret, svinger raskt.

6+0 i dag :-)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er 6+0 i dag (tror jeg).

 

Hvis jeg passer på å sove nok og spise regelmessig så holder jeg kvalmen unna :)  Glemte å hvile her om dagen og kvelden var forferdelig!!!

 

Ellers er puppene allerede mye større.  Ene stunden er de ømme, neste stund er de ikke det.... blir litt forvirret av det ;)

 

Merker at nå begynner jeg å bli mer og mer trøtt.  Har vært gravid fire ganger før (selv om jeg har bare en på 3 år) og det er alltid det samme, rådende symptom er trøtthet!  Gruer meg litt til denne perioden ettersom hvis jeg ikke klarer å hvile, så kommer kvalmen (så her er det bare å få nærmeste familie på lag tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått konstant vondt i magen, som hvitglødende kull i hele tarmsystemet. Ufattelig ubehagelig.... mener jeg leste et sted at tarmene skulle bli labre fremover, så da er det sikkert derfor.

 

Og sliten og trøtt ja...zzzzzz... Har bestemt meg for at om det skal være EN ting jeg skal orke å gjøre hver dag, så er det å gå en tur med hunden. Orker ikke noe husarbeid, mannen min står på og tar nesten alt nå.

 

Hvordan går det med deg Yasmin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det her også, trett og sliten, kvalm pluss vanvittige drømmer om natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+2 å blitt kvalmere, fått stikkinger i livmoren i det siste og enda en del trøtt. Kjenner eg gulper opp noe nå nett før eg skrev meldingen:/ blæææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+5 å eg kastet opp 3 ganger på rad:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

7+6 her. Her er kvalmen rådende hele døgnet (har heldigvis spydd bare 1 dag), puppene var veldig ømme men er bedre nå og er trøtt HELE TIDEN! Er så grønn i maska og slapp at både nærmeste familie og arbeidsgiver er informert allerede😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

7+6 her. Her er kvalmen rådende hele døgnet (har heldigvis spydd bare 1 dag), puppene var veldig ømme men er bedre nå og er trøtt HELE TIDEN! Er så grønn i maska og slapp at både nærmeste familie og arbeidsgiver er informert allerede

Her endte det i MA i uke 11 :( Venter nå på å i gang med IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...