Gå til innhold

Noen her med faktor V Leiden?


Lakseenka

Anbefalte innlegg

Fikk brev her om dagen fra Øystein Magnus om at eg hadde testa positivt på Faktor V Leiden. Dette 2,5 år etter utredninga på lokalsykehuset. Er ikke denne testen ein av "standard"- testene? På lokalsykehuset blei det to gonger testa positivt for antifosfolipidsyndrom og det testa han Magnus på nytt og no var den prøven negativ. Er ikkje akkurat drit- imponert over sykehuset her i byen for å si det sånn....

 

Hvis det er noen her inne med Leiden; har de brukt noe annet enn Fragmin?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Fikk brev her om dagen fra Øystein Magnus om at eg hadde testa positivt på Faktor V Leiden. Dette 2,5 år etter utredninga på lokalsykehuset. Er ikke denne testen ein av "standard"- testene? På lokalsykehuset blei det to gonger testa positivt for antifosfolipidsyndrom og det testa han Magnus på nytt og no var den prøven negativ. Er ikkje akkurat drit- imponert over sykehuset her i byen for å si det sånn....

 

Hvis det er noen her inne med Leiden; har de brukt noe annet enn Fragmin?

Jeg bruker fast albyle. Startet opp fast med dette når vi startet prøvingen. Når jeg blei gravid startet jeg i tilegg med klexane og crinone og progresteron. Progresteron sartet jeg med etter min 5 abort siden jeg mistet for det om jeg brukte blodfortynnende.jeg har faktor leiden homozygot.

Lenke til kommentar

Crinone inneholder vel progesteron? Er det prednisolon du mener? Eg har brukt Klexane tidligere og ut fra info eg finner rundt omkring kan det virke som om Fragmin og Klexane har nesten identisk virkemåte men at de ulike legene har preferanser for medisinbruk

Lenke til kommentar

Crinone inneholder vel progesteron? Er det prednisolon du mener? Eg har brukt Klexane tidligere og ut fra info eg finner rundt omkring kan det virke som om Fragmin og Klexane har nesten identisk virkemåte men at de ulike legene har preferanser for medisinbruk

Jepp. Mente prednisolon. Går i baddel masse å tenke på tihi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...