Gå til innhold

Keisersnitt!


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Har vært på samtale på riksen i dag ang ks. Fikk det innvilget, og er veldig glad for det! På bakgrunn av min historie så var hun ikke i tvil! Er 24+4 i dag og lilleskatten er 870 g! Så godt å se henne på ultralyd igjen!! ❤️

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så moro å høre at alt står godt til, det fortjener du virkelig! Her smyger dagene seg avgårde og jeg ser veldig frem til OUL! Masse lykke til videre!❤️💜💙

Lenke til kommentar

Annonse

Så kjekt å høre at du fikk innvilget ks og at lille baby har det fint. Hvordan er formen din?

Tusen takk:) formen er ikke super.. Sliten og bekkenløsning så fullt sykemeldt... Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar

Huff det husker jeg godt igjen fra førstemann :( Det er et slit.

Jeg synes egentlig tilværelsen som ikke-gravid er veldig lang og slitsom. Og veldig urettferdig :( Ingen kan fortsatt gi meg svar om hva vi kan gjøre for at vi skal lykkes neste gang. Og nå vil sykehuset ha meg inn på ny hysteroskopi for å ta noen prøver pga jeg har hatt så mange utskrapninger. Men det skjer vel først til høsten. Veien føles så altfor lang og vanskelig.. 

Lenke til kommentar

Huff:( vet jo hvordan det føles og er:( det er så urettferdig:( håper de tar deg inn snart! Hvilket sykehus hører du til? Go klæm tel dæ❤️

Lenke til kommentar

Å så fint at alt ser bra ut selma! If ønskegull:eg føler sånn med deg. Håpar tida flyr for deg og har trua på at det er din tur neste gang!

Lenke til kommentar

Jeg hører til Stavanger. Har sagt de kan henvise meg rundt hvis de vet hvem som kan noe mer om hab. abort. Men men ingen som vet. Nå har jeg bestilt time til klinikk Hausken. Det er ikke populært i heimen at pengene raser ut pga dette, men jeg kan jo ikke la det ture og gå heller :( Takk helixxx det håper jeg også :) 

Lenke til kommentar

så utrolig bra selma :D Må være deilig å føle seg hørt og forstått :D

 

ønskegull: håper du lykkes snart også <3

 

helix: koselig å se nicket ditt litt igjen :D

 

Lenke til kommentar

Jeg hører til Stavanger. Har sagt de kan henvise meg rundt hvis de vet hvem som kan noe mer om hab. abort. Men men ingen som vet. Nå har jeg bestilt time til klinikk Hausken. Det er ikke populært i heimen at pengene raser ut pga dette, men jeg kan jo ikke la det ture og gå heller :( Takk helixxx det håper jeg også :)

Eg var hos Hausken, syns han var helt elendig på hab.ab! Men vil gjerne høre kordan erfaring du får derfra, kanskje eg bare er vanskelig pasient...

Endret av Lakseenka
Lenke til kommentar

Annonse

Æsj søren.. Neste som jeg føler for å avlyse :P Jeg er ferdig med elendige leger.. Begynner å bli mektig lei nå :( 

Lenke til kommentar

Æsj søren.. Neste som jeg føler for å avlyse :P Jeg er ferdig med elendige leger.. Begynner å bli mektig lei nå :(

Det er sikkert forsamtale du har bestilt? Det kan vær verdt det, kan hende han har en annen ide til deg enn til meg (det er ikkje så dyrt heller). Hos meg var han helt overbevist om at eg hadde implantasjonsfeil og ville gjøre scratching av iivmorslimhinne syklusen før innsett. Det ble satt inn 2 visstnok meget fine egg men mista i uke 6. Diagnosen mente han fortsatt var implantasjonsfeil og han ville gjøre akkurat det samme ved fryseforsøk. Det orka eg ikkje, ville ikkje ta nytt forsøk før man prøver på en annen måte, blir sinnsykt lett gravid på egenhånd. Hadde hørt at han tenkte veldig individuelt så derfor valgte eg han, mange som er fornøyd med han men eg er vledig skuffa. Anbefaler dr Jan Helge Mortensen på Sentrumslegene i Bergen, han er den ENESTE som har tenkt litt anderledes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...