Gå til innhold

hva kaller dere babyen i magen?


monson

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kaller den avlegger'n :) Mens samboeren sier minipus. (Han er litt søtere enn meg, hehe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første tri. ble han kalt frøet (og bøllefrøet når han fikk meg til å spy). Nå blir han kalt mini eller han.

Får gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første tri. ble han kalt frøet (og bøllefrøet når han fikk meg til å spy). Nå blir han kalt mini eller han.

Får gutt ;)

nei, vet du det alt? så gøy, og gratulerer!:)

 

jeg føler ikke Jeg finner noe åkalle babyen :-/ føler det litt rart om jeg begynner å kalle den for "knerten" eller noe.. men, kanskje for at jeg ikke har kjent noe til den enda osv. som gjør det litt fjernt for meg.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaller henne for navnet hun skal få når hun kommer, gjort det siden vi fikk vite kjønnet:)



Anonymous poster hash: 7be77...a8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille frø frem til vi fikk vite kjønnet, nå er det lillesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden sambo så bilder av hvordan et embryo ser ut de første ukene, har han/hun gått for "larven" :-P Ikke det "søteste" navnet, men morsomt ;-) Vi får se om vi "døper" om etter UL på mandag. 13+3 da, så ingen larve lenger da ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkespiren

Lykkebaby

Lille skatt

Lille i magen

Kjært barn har mange navn.

Størstas kallenavn er lille appelsin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke kjønn ennå, så det går mest i «den», eller bare «babyen», evt. leieboeren, bolla, eller parasitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han", "babyen" eller "ungen" :) Ikke noe kosekosepuslesusle her!

Her også :) Noen ganger blir det "mini" eller "lillegutt", men vi snakker som oftest om "når ungen kommer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I første tri. ble han kalt frøet (og bøllefrøet når han fikk meg til å spy). Nå blir han kalt mini eller han.

Får gutt ;)

nei, vet du det alt? så gøy, og gratulerer!:)

 

jeg føler ikke Jeg finner noe åkalle babyen :-/ føler det litt rart om jeg begynner å kalle den for "knerten" eller noe.. men, kanskje for at jeg ikke har kjent noe til den enda osv. som gjør det litt fjernt for meg.. :-/

Hehe, glemte å skrive "nå i andre tri."

Er over halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller den for "babyen", "ho" siden det er en jente eller navnet hennes :) I begynnelsen var det bare "den", uff :P



Anonymous poster hash: d630b...7b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cashew :hjertesmil:  Da vi var på ultralyd uke 6 så den slik ut og det har bare blitt helt naturlig å si det navnet:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kaller (den) for "hun" eller lillesøster (selv om vi ikke vet at det blir en jente enda)...;) og av og til kalles hun ved diverse navnealternativer for å liksom prøve/ høre om det passer...men synes ingen navn passer, alt høres bare merkelig ut:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolla, beibien eller navnet han skal få. Storebror var lille mannen hele tiden og det kaller vi han fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...