Gå til innhold

Presentasjonstråd!


Juli11+Des14

Anbefalte innlegg

Siden både Kolbotn og Trøndelag fikk mange visninger, men ingen svar - så tenkte jeg at vi kunne presentere oss litt selv? :) Så kanskje vi får litt mer liv her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Lillestrøm :) førstegangsgravid. Ikke helt planlagt men vi er positive og kommer til å fortelle de nærmeste om nyheten da jeg er i uke 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år fra Vestfold. Datter på 4 fra tidligere forhold. Gravid etter hjelp fra Fertilitetsklinikken og venter en herlig sønn eller datter tidlig i Desember! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Denne gangen har vi "bare" prøvd i 4 år og gleder oss masse til nr 2 kommer mot slutten av året :-D Har ei frøken som har passert 4  (da prøvde vi over 5 år....) Selv er jeg 38 år fra Nord Troms. Krysser fingre og tær for at dette går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk tilværelse som mor til to herlige barn på snart 4 og snart 2. Barnevakt og hotellovernatting for første gang siden vi fikk nr to nå i april - og vips, en ikke planlagt graviditet, som ikke skulle være mulig!!?!
Hadde bestemt oss for to, og solgt unna utstyr. Men begynner nå sakte å innstille oss på, og glede oss til nr 3 :-) 39 år og bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 25, bosatt i Stavanger her. Førstegangsgravid,ble gravid på første pp her etter 7 år på pilla, så går fortsatt rundt å tenker at dette må være for godt til å være sant  :P Er 9+1 i dag og håper å få min første ultralyd snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Romsdalsjente, 33 år, bosatt i Akershus.

Har en datter på snart 15 fra før.

Termin i slutten av desember.

 

Gleder oss! : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplandsjente, 27, gift og har en gutt på 1,5 år fra før. Termin i midten av desember. Hurra for desember 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Oslojente, 29 år gammel, og kjempelyst til å bli kjent med andre med termin i (begynnelsen av) desember i Oslo :)

 

Terminen min er 4. - 6. desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 år, samboer og bosatt i Nord-Norge. En voksen sønn fra før, nå termin 2/12 (har fått antyda 30/11 men forholder meg til menstermin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39, og med en stor ungeflokk i baksetet. Jeg har to gutter fra tidligere (straks 8 og 10), mannen min har to på samme alder, og så har vi en på snart to sammen. Og nå er det en liten til på vei - definitivt den siste - med termin i jula. Trenger med andre ord ikke tenke på julegaver i år... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 33 og gravid for første gang med termin i desember. Ikke så planlagt, men vi tar det med humør! Bor i Oslo, og er også interessert å bli kjent med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 år har to barn på 10 og 7 år er gift på 4 året men har vært sammens med mannen min i 12 år , å var egentli ganske færdig med barn. Men etter som åra gikk såe kom lysten på en siste :fnise: :fnise: , så nå er jeg 10 uker å har termin 26 desember. Kommer fra Nordland fylke da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år fra møre og romsdal. Har 2 barn fra før på 8 og 10 år. Ble uventet gravid og har termin 7 desember, sjokket har lagt seg og gleder meg nå til å bli mamma igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Her inne var det ikke mye aktivitet :/ men kan nå prøve.. Hadde termin 1januar fra to tidlige ultralyder, men etter oul jeg var på i juli så fikk jeg ny termin av jm der til den 30 desember.. :) så har vært med januarjengen en stund, men tenkte siden det er stor sjangse for både desember og januar at jeg kan være med begge steder :)

 

Vi er førstegangs gravide :) jeg er 27 og han er 25 :) vi har vert sammen i 8år :) kjøpe oss hus i fjor:) begge fast arbeid:) bor på Karmøy :) gleder oss masse til å bli foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne var det ikke mye aktivitet :/ men kan nå prøve.. Hadde termin 1januar fra to tidlige ultralyder, men etter oul jeg var på i juli så fikk jeg ny termin av jm der til den 30 desember.. :) så har vært med januarjengen en stund, men tenkte siden det er stor sjangse for både desember og januar at jeg kan være med begge steder :)

 

Vi er førstegangs gravide :) jeg er 27 og han er 25 :) vi har vert sammen i 8år :) kjøpe oss hus i fjor:) begge fast arbeid:) bor på Karmøy :) gleder oss masse til å bli foreldre :)

Er litt mer aktivitet inne på 2/3 trimester - desemberbarna enn det er her. Mest aktivitet i fb-gruppa, som du jo gjerne kan bli med på om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...