Gå til innhold

Spretter opp reklame


Iiiiik

Anbefalte innlegg

De siste dagene spretter det frem reklame i hytt og pine når jeg bytter forum, trykker på et nytt innlegg osv. Skjønner at dere lever av reklame, men holder det ikke med at det skjer én gang under hver innlogging i det minste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjer hos meg, så jeg sendte en mail til Elin ang dette i går.

Forhåpentligvis får de snart gjort noe med det.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretter fremdeles opp.

 

Fortsatt?

Jeg fikk beskjed om at det var fikset, noe det også er på min telefon, men da skal jeg kontakte Elin igjen.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spretter fremdeles opp.

 

Fortsatt?

Jeg fikk beskjed om at det var fikset, noe det også er på min telefon, men da skal jeg kontakte Elin igjen.

 

Kira

 

Hos meg og

 

Anonymous poster hash: 4f5b0...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spretter fremdeles opp. Ikke så ille på pc`n da er det en gang eller to i løpet av dagen. Men på mobilen så er det ca 50% av gangene når man går fra anonym til krangle og motsatt. De to siste dagene har det også vært når jeg går ut fra et innlegg tilbake til anonym. Skaper en del frustrasjon da det ikke bare er å trykke på "x" på mobilen.

 

Skjønner at reklamen generer penger i kassa, men fytti katta så irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ziva.

Det skjønner jeg veldig godt. Og bra at du skriver litt mer her. 

Skal purre opp teknisk og få den fjernet. Jeg er ikke fan av sånne reklamer selv, særlig ikke når det går utover brukervennligheten!

Kommer tilbake til deg i løpet av dagen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretter fremdeles opp. Ikke så ille på pc`n da er det en gang eller to i løpet av dagen. Men på mobilen så er det ca 50% av gangene når man går fra anonym til krangle og motsatt. De to siste dagene har det også vært når jeg går ut fra et innlegg tilbake til anonym. Skaper en del frustrasjon da det ikke bare er å trykke på "x" på mobilen.

 

Skjønner at reklamen generer penger i kassa, men fytti katta så irriterende.

PS - Kan du si hvilken reklame det er? Jeg får den ikke opp hos meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går og i dag har Elkjøp vært ivrige hos meg. Kommer når jeg skifter mellom forum (fra anonym til krangle eller tilbake igjen) og i dag også noen ganger mellom innlegg på anonym. Skrekkelig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og i dag har Elkjøp vært ivrige hos meg. Kommer når jeg skifter mellom forum (fra anonym til krangle eller tilbake igjen) og i dag også noen ganger mellom innlegg på anonym. Skrekkelig irriterende!

 

Hei du.

Det har jeg forståelse for. Kommer den som pop-up?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I går og i dag har Elkjøp vært ivrige hos meg. Kommer når jeg skifter mellom forum (fra anonym til krangle eller tilbake igjen) og i dag også noen ganger mellom innlegg på anonym. Skrekkelig irriterende!

 

Hei du.

Det har jeg forståelse for. Kommer den som pop-up?

 

Kan du ta en printscreen og sende til meg? Høres kanskje litt hjelpesløs ut, men jeg får den ikke opp her hos meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i tilfelle vente til jeg kommer hjem. Helsenorge prioriterer ikke systemer som virker. Ser på det hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i tilfelle vente til jeg kommer hjem. Helsenorge prioriterer ikke systemer som virker. Ser på det hjemme.

Hæ, gjør de ikke? :)

 

Men supert om du gidder det. Da kan det være enklere å finne feilen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får de hvis jeg skal klikke meg inn på linker til klikk.no

Og reklamen for bamse er ikke såååå fin, og som du ser av bildet så er det umulig å komme videre :(

post-849337-64987_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 3 uker på å fikse pop up reklame, tar det så lang tid altså?



Anonymous poster hash: 4f5b0...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...