Gå til innhold

ks med små storesøsken


gutt 2011 <3 jente 2013

Anbefalte innlegg

Hvordan gjorde dere det i de 6 ukene hvor dere ikke kunne løfte på de? Hadde en på 2 år etter siste ks, men da fikk jeg til å ha folk rundt meg i over 5 uker pga påske. Men nå har jeg ei på 19 mnd og en på 3 år. Skal føde på oktober...

Endret av gutt 2011 <3 jente 2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min tok ut ferie 2 uker, i tillegg til de 2 ukene permisjon. Så fikk jeg hjelp av mamma litt. Du må være flink å bøye deg i stedet/sette deg på huk. Barnet klarer fint å gå selv! Vil det opp å kose så sett deg ned, og la barnet sette seg på fanget. Lett å glemme seg men pass nå på! Jeg var ikke flink 3 gang og fikk voldsomme smerter etter 2-3 uker, roa ned og ble raskt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var storebror såvidt over to år da minste kom. Jeg hadde forberedt ham på forhånd ved at jeg aldri løftet inn/ut av bil, bar ham aldri inn i barnehagen uansett hvor mye han hylte og hvordan han oppførte seg (leveringen fikk bare ta fem minutter ekstra) etc. Kom fram til at det var bare en situasjon hvor han MÅTTE løftes, og det var inn/ut av sprinkelsenga. Ellers kunne alt løses på annet vis. Skifte bleier på gulvet etc. Så lenge storesøsken har lært å gå ordentlig, går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...