Gå til innhold

Ved graviditet, skal man da fortsette med Lutinus?


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Kom på i går kveld at jeg ikke har mer Litinus i hus enn frem til testdato neste uke. Og da er jeg i spania☀️👍 burde jeg kjøpe slik at jeg har nok til å fortsette til jeg er hjemme igjen? Klinikken har selvfølgelig stengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men klinikken har sikkert en vakttlf som du kan ringe på el sende meld til?

 

Heldige du som skal til Spania nå:-) Vi drar ikke før i Juli...leeenge til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på apoteket nå, tenkte å være på den sikre siden og bare kjøpe det med meg mens jeg enda er i Norge😉 har ikke testdato før 22.04, men har allerede testet 3 ganger.. Senest i går kveld, da fikk jeg opp en svaksvak skyggestrek. Tror det bare er jeg som ser den... Hehe😜 har så mange graviditetstester at jeg ikke får brukt dem opp denne runden en gang, så det gjør ikke noe om jeg "kaster bort" noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende :jepp: du må oppdatere oss da etterhvert som du tester...

Ser ut som det går veien for deg denne gangen :tommelopp:

 

Smart av deg å ha med sånn i tillfelle.

 

Hvor i Spania skal du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tør ikke å være så sikker på det. Sist gang testet keg positivt i 2 dager og så forsvant den gleden. Men det var på dag 11 etter innsett, nå er det bare dag 8 etter innsett. Får håpe på ett påskeegg🐣☀️

 

Er så heldig å låne en Villa i Malage gjennom jobben, så jeg tar med min enkemor, mann, broremann & dame😉👍. Du er heldig som reiser i Juli, da er det nok bedre badetemperatur enn nå😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ihvertfall krysse alt for at du får et påskeegg :kaklehone: blir spennende dager fremover...

 

Si ikke det-snakket med familie som bor der nede og de kunne fortelle at nå ligger temperaturen på ca 26grader i skyggen:)))))

 

Ja blir godt å komme dit midt på sommeren, men  vet jo av erfaring at det er veeeldig varmt der på den tiden. Men vi skal nok klare og kooose oss uansett temperatur:)

 

Kjøper du tester på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 grader i skyggen☀️☀️☀️😓 wow, det hørtes lovende ut! Gleder meg allerede til en haug med tapas og annet snax.. Skulle gjerne hatt Cava til, så vi får se hva som skjer testdato neste uke😜 en kid er jo å foretrekka da🐣👍

Kjøpte rundt 25-30 tester på nettet etter sist negative forsøk.. Brukte så mye penger på svindyre tester her hjemme, så tenkte det var like greit å handle inn i EURo😉 betalte rundt 50 EURO for alle sammen, og det virker som om dem er mer positive enn de man får kjøpt her til lands😜 hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Spennende snowflake:) Krysser fingrene for at skyggestreken blir sterkere:))) Ved ferskforsøk tror jeg man kun skal ta frem til positiv test, men ved frys skal de tas lenger. Men mulig dette er forskjellig fra klinikk til klinikk:) Jeg holder meg med testingen, planen var søndag, men spørs om jeg sprekker før det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gullebolle;) ringer klinikken om det blir aktuelt neste uke👍 nå har jeg i hvert fall kjøpt inn nok til å overleve en uke Spania☀️☀️

 

Merker du noe nå? Syns du er viljesterk som har klart å holde deg uten å teste😉 jeg ber til alle makter om at TR holder seg laaangt unna denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Merker igrunn veldig lite, litt stikninger i livmorområdet, men det er vel det....ingen endring på puppene heller, så har ikke helt godfølelsen. Men innimellom kommer optimismen:) I dag har jeg vasket ned kjøkkenet, jeg som vanligvis er langt fra  flink husmor, må plutselig ha noe å gjøre hele tiden....får iallfall rent hus om ikke annet:) 

 

Ja hadde vært utrolig gøy om vi begge fikk positiv test i helga:))) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte klinikken om det, for jeg fikk bare resept på frem til to dager før testdagen. Og jeg skulle ikke fortsette med det selvom jeg var gravid. For kroppen produserer selv det den trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spennende med svak positiv! krysser fingrene for sterkere test. jeg skulle fortsette med lutinus til uke 12 (er gravid etter ferskforsøk). mener å huske at det har noe med at i den tiden er man sikret at morkake selv produserer nok progesteron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...