Gå til innhold

Flere med skjev mage om morgenen ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid for første gang, er i uke 21. Har helt siden uke 15/16 hatt litt skjev mage når jeg våkner om morgenen. Alltid mot høyre side :P I tillegg er den ofte hard og dyttet litt oppover, så den er meget lett å kjenne siden den strekker seg helt opp til navlen. 

Er det pga urinblæra som er full ? Eller er det kynnere ? Jeg vet ikke hva som er normalt siden jeg ikke har vært gravid før, og har glemt å spørre legen om det... Magen blir normal igjen etter jeg har stått opp.

 

Flere som har det sånn ? Uff hehe, blir litt småbekymra :)



Anonymous poster hash: 95dab...703
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det samme :) men jeg må ikke på do så ofte siden jeg opererte blære da jeg var liten. Er førstegangs her også og jordmor sa det va babyen som lå der magen va skjev :P her legger babyen seg automatisk på høyre side nor jeg sitter eller ligger på ryggen. Men vist jeg ligger på venstre side da er der mye aktivitet til jeg bytter side :)

Er ikke noe farlig :) vist du stryker over der du er skjev en liten stund vil du merke magen blir normal igjen og du kjenner babyen bevege seg :D

 

Anonymous poster hash: 42e74...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det for meg også! Det ser kjempe rart ut, haha. Men jeg må jo alltid på do når det skjer da, så jeg skulle tro at urinblæra er full og da eventuelt dytter babyen fremover? Jeg syns det høres mest logisk ut med blæra : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg velger å tro at det er pga full blære, siden magen blir mindre hard etter at jeg har tissa :) Men hvorfor det kun er på høyre side, det er et mysterium :P



Anonymous poster hash: 95dab...703
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vore skeiv store deler av dagen siden v22. E nå i v35. Det er fordi han ligg med håve ned og ryggen mot mi venstre side. Kne og bein ligg i press mot høgresida mi så den bule bort der. Dei siste dagane har det av og til vore bul litt øverst på venstre side. Kjennes ut som om det er rompa som stikk ut. Flytte av og til på seg når eg skubbe litt :)

 

Anonymous poster hash: 62e59...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full blære kan gi kynnere, og når livmoren trekker seg sammen vil du se tydlig hvor babyen ligger.

 

Anonymous poster hash: 8f5ae...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mage var også litt skeiv når jeg våknet i går. Da hadde jeg ligget på siden og magen lente mot den siden. Tror jeg kjente babyen der. Når jeg dyttet og strøk litt på magen flyttet den seg. Er i uke 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da ser det ut som det er normalt heldigvis :) Er nå i uke 22, og magen er ikke fullt så skjev når jeg våkner. Den er mer sånn stor over hele, men den er fortsatt litt større mot høyre. Hehe, nesten litt komisk å se på.Men hvis jeg dulter borti magen eller stryker over den, så sparker ho tilbake. Så regner med at ho har det bra, selv om magen ser litt rar ut :)



Anonymous poster hash: 95dab...703
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer med meg også! Men det kan likegodt skje midt på dagen som når jeg våkner på morningen. Får skjev mage avogtil når jeg har kynnere!!! Har forresten myyyye kynnere også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...