Gå til innhold

Tfk twist eller Emmaljunga?


Makemyday

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med disse som kan fortelle hva de synes om dem? Kvalitet/tyngde/ plass i bilen/ personlig mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har erfaringer med disse som kan fortelle hva de synes om dem? Kvalitet/tyngde/ plass i bilen/ personlig mening?

Hvilken emmaljunga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mondial duo evt. City cross. Hadde classic sport til minstemann, men den har gått ut. Likte den, men synes den var noe tung. ( har problemer med ryggen innimellom).

Så en dame med en tfk utenfor babyshop, hun skulle ha vognen inn i bilen sin, og hadde mindre bil enn meg. Synes de ser fine ut med babybagen på, men de virker så store med sportsdelen på?

Så er jeg mest for fire hjul egentlig, men har aldri prøvd en med tre heller, så.... Kan jo hende de er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Baby Jogger City Elite er fantastisk å trille. Har dessverre ikke prøvd med bag til denne vognen. Selgeren på Barnas Hus anbefalte denne i stedet for TFK twist...og er superfornøyd. Husk Barnas Hus har prismatch og finner du vogn på norsk nettsted rimeligere, så får du den prisen.....f.eks www.vognimport.no  Sparte meg 1.400 kroner på dette :)

Endret av Viiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg har hatt begge vognene. Jeg er ikke fornøyd med emmajunga city cross i hele tatt. Jeg foretrekker personlig svingbare hjul fremme, da blir vognen mye lettere å kjøre. Når man bytter til sportsdelen på emmajunga vognen, syns jeg vognen blir veldig tung å trille, spesielt viss man har litt under vognen. Men det er en bra sove/barnehage vogn. TFK er mye lettere å trille, og syns den var grei å bruk både i byen og på grusveier. Ulempen med TFK er at man ikke kan ha sportsdelen begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...