Gå til innhold

Moderator på jobb?


Vinterverket

Anbefalte innlegg

For nesten 2 timer siden rapporterte jeg inn et innlegg og ingenting har skjedd.

Innlegg #38 - http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144133110-har-du-en-blogg-t%C3%B8r-du-%C3%A5-dele-den-her/

 

Jeg ønsker det slettet. Hun er ikke eier av bloggen og jeg vil ikke bli assosiert med det vedkommende skriver eller måtte finne på å skrive i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Vi har mottatt rapporten, diskutert den oss imellom og kommet frem til at det ikke er noe regelbrudd.

Det er ikke ulovlig å linke til blogger, og vi har ingen mulighet til å sjekke opp hvem som eier hvilken blogg.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke regelbrudd?? Vedkommende bruker skriver "Selvfølgelig, jeg blogger også skriver dype innlegg på xxxxxx.com" (min blogg)

 

Hvordan kan det være under regelverket å påstå at man skriver noe som andre har skrevet og er eier av?

 

Om dere ikke sletter dette så vil jeg ta det videre. Hva om denne brukeren skriver hårreisende innlegg om andre ting og så vil min blogg komme opp med hun som eier? Det kan bli veldig kjedelig for meg.

 

Jeg kan godt på mail sende bilde av kontrollpanelet på bloggen for å verfifisere at jeg er rette eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i mitt forrige innlegg er det umulig for oss å sjekke hvem av brukerne her som har en blogg, og eventuelt hvilken.

Du er velkommen til å kontakte Elin for å diskutere dette videre.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke regelbrudd?? Vedkommende bruker skriver "Selvfølgelig, jeg blogger også skriver dype innlegg på xxxxxx.com" (min blogg)

 

Hvordan kan det være under regelverket å påstå at man skriver noe som andre har skrevet og er eier av?

 

Om dere ikke sletter dette så vil jeg ta det videre. Hva om denne brukeren skriver hårreisende innlegg om andre ting og så vil min blogg komme opp med hun som eier? Det kan bli veldig kjedelig for meg.

 

Jeg kan godt på mail sende bilde av kontrollpanelet på bloggen for å verfifisere at jeg er rette eier.

Les tråden på nytt. Ho linkar til to bloggar for å illustrere eit poeng, nemlig at kven som helst kan påberope seg ein blogg og at tråden difor er meiningslaus.

 

Her er du hårsår..

 

Edit: 3 bloggar

Endret av ★
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver at jeg kan sende epost med skjermbilde av kontrollpanelet på bloggen? Holder ikke det?

 

Hvordan kan det ha seg at en bruker har lov til å linke til andre sin blogg, påstå at det er hennes og dere vil ikke gjøre noe med det?

 

Jeg vil ta det videre. Vil ikke havne i noe trøbbel om denne brukeren skriver om andre ting som jeg ikke står inne for og så linkes det tilbake til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ikke regelbrudd?? Vedkommende bruker skriver "Selvfølgelig, jeg blogger også skriver dype innlegg på xxxxxx.com" (min blogg)

 

Hvordan kan det være under regelverket å påstå at man skriver noe som andre har skrevet og er eier av?

 

Om dere ikke sletter dette så vil jeg ta det videre. Hva om denne brukeren skriver hårreisende innlegg om andre ting og så vil min blogg komme opp med hun som eier? Det kan bli veldig kjedelig for meg.

 

Jeg kan godt på mail sende bilde av kontrollpanelet på bloggen for å verfifisere at jeg er rette eier.

Les tråden på nytt. Ho linkar til to bloggar for å illustrere eit poeng, nemlig at kven som helst kan påberope seg ein blogg og at tråden difor er meiningslaus.

 

Her er du hårsår..

 

Edit: 3 bloggar

 

 

Jeg ønsker det likevel slettet det innlegget der hun påstår at hun er eier av min blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo senere at hun linker til alle disse bloggene, 3 stk, fordi hun vil vise og poengtere at hvem som hels t kan legge ut linker til en blogg og påstå at den er deres. Jeg oppfatter det som en slags advarsel til andre om å ikke tro på linkene andre legger ut. Og at det gjøres bevisst for å få frem et poeng, for det legges jo ut linker til 3 blogger rett etter hverandre og under nick så alle kan se det.



Anonymous poster hash: b4e5a...415
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter historien med Cmyk og hun bloggeren skjønner jeg godt at folk ikke vil ha linken ute i andre sitt brukernavn. Hun bloggeren ble faktisk meldt til bv etter Cmyk sine innlegg her inne.



Anonymous poster hash: 288df...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter historien med Cmyk og hun bloggeren skjønner jeg godt at folk ikke vil ha linken ute i andre sitt brukernavn. Hun bloggeren ble faktisk meldt til bv etter Cmyk sine innlegg her inne.

 

Anonymous poster hash: 288df...0d7

 

 

Hæ, var det fake? Altså, var det ikke bloggeren som var Cmyk?

 

Anonymous poster hash: b4e5a...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere er blottere. Da kan dere ikke etterpå klage på at noen så tissen deres.

Haha! Helt enig!

 

Anonymous poster hash: 51fbf...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...