Gå til innhold

trenger og kjøpe babyutstyr og klær men kjæresten vil kjøpe spill !


helle93

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på snart 21 som er gravid i 3 mnd. Jeg har aap penger fra nav fordi jobb er vanskelig. Dermed har ikke jeg mye penger. Kjæresten min jobber på skeidar lageret og har en sunn lønn på sirka 20 i mnd men lånet hans er et slit. Han har ingenting igjen etter regninger er betalt og lånet er betalt på men joda spill vil han kjøpe forde om jeg sier vi må prioritere ting til babyen som jeg har termin på 25.10.14. Blir så frustrert og ista klikka det litt for meg og kjefta på han og spurte han om han virkelig synes det er viktigere og kjøpe spill enn klær og ting til babyen. Når jeg allerede er bekymret for om vi kommer til og ha alt babyen trenger når den tid kommer er det siste jeg trenger at han kommer og lurer på om vi skal kjøpe et spill når vi har maaange fraførav. Er jeg er urettferdig? Han sier bare du trenger ikke klikke helt da. Var bare et spørsmål men jeg synes det spørsmålet sier så mye om hans holdning. Er jeg helt rar eller tenker jeg riktig? Frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ikke ut som kjæresten din er moden nok for barn dessverre..å prioritere spill fremfor å kjøpe ting til babyen sier seg selv



Anonymous poster hash: 335a6...c88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er veldig umodent av han å tenke slik ! Men på en annen side, du er 3 mnd på vei ? Kanskje han ikke helt har skjønt det enda, at det snart kommer en baby ? Prøv å snakk ordentlig med han, forklar han at babyen kommer, og den må ha utstyr. Etterhvert når magen din vokser og du har vært på ultralyd blir sikkert alt mer virkelig for han, han skjerper seg sikkert ! 

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være negativ her, men bare snakke av egen erfaring.

Far til sønnen min var overbegeistret over å skulle få en sønn.

Helt til sønnen kom.

Han var ganske hektet på spill og kjøpte gjerne spill i stedetfor mat osv.

Han ble som et barn nr to for meg og eg dumpet han til slutt.

For han var overhodet ikke moden nok til å være far og ta ansvar.

Skal sies at vi var begge nettopp blitt 18 år da sønnen vår ble født. Men vi er i dag 26 år gamle og faren til sønnen min er utrolig lite delaktig i den økonomiske biten eller å ta kontakt med sønnen din. Han er for å si det sånn ikke ansvarlig og voksen

 

Håper for din del at du slipper noe sånt. Og at han typen din åpner øynene.

Eg tror at med sånne gutter så må man virkelig sette dem på plass!

 

Uansett masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har kjæresten din jobbet lenge ? Evt så får han kanskje feriepenger nå i juni ? Kanskje han da burde legge av noen penger til barnet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...