Gå til innhold

Kun redigere innlegg en gang?


Aquali

Anbefalte innlegg

Er det kun mulig å redigere innlegg man har skrevet én gang?

 

Jeg skulle nemlig gjerne ha hatt mulighet til å redigere et innlegg jeg har skrevet.

Den første redigeringen var for å rette opp i noen enkle skrivefeil - men nå ser jeg at det er litt "sensitiv" informasjon jeg kunne tenke meg å endre/fjerne ift dette med å bli gjenkjent, noe jeg ikke ønsker - men plutselig var rediger-knappen borte under innlegget mitt.

 

Om det er slik så burde dette endres. Hvis man først har åpnet for å kunne redigere, hvorfor bare kun en gang? Hva er forskjellen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg var ikke klar over at man kun kan redigere innlegget sitt en gang, så det må jeg sjekke opp. Kanskje det er satt en tidsfrist på redigering/sletting av eget innlegg?

Dessverre får jeg ikke testet det ut med egen profil, men jeg kommer tilbake til deg når jeg har fått et svar.

 

Når det kommer til sensitiv info, evnt info som kan identifisere deg, er det fullt mulig å rapportere sitt eget innlegg. Skriv da gjerne i rapporten hva det gjelder, så kan vi titte på det for å se om det går over grensen. Evnt send en pm til Elin, meg eller en av brukermoderatorene.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke superkrise med akkurat dette innlegget, selv om jeg definitivt hadde endret det om muligheten var der, men jeg tenker mer på til senere også. Syns det var litt ekkelt at innlegget mitt ble "låst" på en måten.

 

Venter spent på svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ikke kunne redigere mer enn i en viss periode, akkurat som det er nå. Jeg kan redigere så mye jeg vil i en halvtime eller hva det er, greit for skrivefeil og dets like, deretter står det. Det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan redigere flere ganger, men det kan kun gjøres innenfor et visst tidsintervall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Da har jeg fått svar, og det stemmer at du kun kan redigere innlegget ditt innenfor en gitt tidsperiode (30 minutter).

Grunnen til at det fungerer slik er fordi man ikke skal kunne gå inn og redigere innlegget i etterkant hvis man feks angrer eller får negativ respons. Da ville mange av debattene her blitt meningsløse.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...