Gå til innhold

Dele bolig med alenemor (Oslo)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som kunne tenke seg å dele bolig med en som snart blir alenemor?

Har en datter på 2 år, og ser oss etter et nytt sted å bo..men tenkte det kunne vært hyggelig å dele en større bolig med en alenemor i samme situasjon! Litt mer selskap i det! Og ikke minst også rimerligere å dele boutgifter.

Håper noen synes dette kunne vært intressant:)

 

 

Anonymous poster hash: 87bdb...3b9

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg har ingen planer om å flytte til Oslo. Men du er ikke den første som har tenkt tanken om å flytte sammen med andre alenemødre. :)  Faktisk hadde det jo vært kjekt å være flere så man kan hjelpe hverandre og skape et fellesskap for barna. :)

Det var en annen tråd om samme tema for en måned siden. - http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144130342-coabode-alenem%C3%B8dre-som-bor-sammen/

 

Krysser fingrene for at dere finner noen andre koselige sjeler å flytte sammen med! :)



Anonymous poster hash: eff11...ce6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei,jeg kunne godt tenke meg å flytte inn til Oslo å bo sammen med noen,er jo alt for dyrt å bo alene ! Er alenemor på min sønn på 3 månder så det skjer nok ikke før permisjonen min tar slutt ,sånn november tenker jeg,bare si fra om det kunne vært noe :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

He, jeg syns dette er en fantastisk ide og tenker på det samme! Jeg er ikke alenemor, vi er et ungt par med ett barn. Vi ønsker oss også gjensidig avlastning, et større fellesskap for barnet og kanskje en litt mer sosial hverdag. Vi bor trangt i Oslo og skulle gjerne delt en større leilighet!



Anonymous poster hash: 337c0...341
Lenke til kommentar

Annonse

  • 6 måneder senere...

Ser at denne er en gammel tråd, men hvorfor ikke dytte.

Er på vei til å bli alenemor selv med et lite barn. Bor i Oslo.

Noen der ute som ser etter bofelleskap med barn?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser at denne er en gammel tråd, men hvorfor ikke dytte.

Er på vei til å bli alenemor selv med et lite barn. Bor i Oslo.

Noen der ute som ser etter bofelleskap med barn?

hei=) jeg er alene med min sønn på 1 år å driver å leter etter sted å bo i Oslo nå.. synes det høres intressangt ut å kunne flytte sammen med noen som også er alenemamma å dele på utgiftene, også kunne dele litt på barnepass om man ville komme seg ut av huset en kveld?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hei,

 

Jeg lurer på hvordan det har gått med dere mammaer og barna.

Har dere funnet noen å dele bolig med og hvordan har det gått i så fall?

Selv synes jeg det er en fantastisk løsning å dele!

Om ikke så alt for lenge er nok jeg alenemamma og kommer til å søke andre aleneforeldre(mammaer eller pappaer)som vil dele bo og barn ;). Altså dele på husleie og hjelpe hverandre i en hverdag med barn. 

Har en sønn på 6 år - begynte på skole nå i høst, og så har jeg en i magen, bare 4 måneder.

Håper å høre fra noen der ute..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...