Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke varsel når noen svarer i mine tråder?


Gjest 5 andre

Anbefalte innlegg

Gjest 5 andre

Jeg for som regel (ikke alltid) beskjed hvis noen siterer meg i andres tråder, eller hvis noen liker mine svar, men jeg får ikke varsel der jeg er trådstarter. Mente jeg fikk det før.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Har du vært inne og tittet på innstillingene dine?

Hvis du går inn på din profil, kan du trykke på rediger profil og da kan du forandre på innstillinger på varsler.

 

Du har også muligheten til å trykke på den grå knappen ganske høyt opp på høyre side her, hvor det står "følg dette emnet".

 

Hvis ikke dette fungerer, rop ut slik at jeg kan få teknisk til å titte på profilen din.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Jeg har haket av for alle bortsett fra at jeg ønsker å følge alle tråder jeg svarer i (for det gidder jeg ikke). Hvis jeg trykker på følg dette emnet, vil det da være synlig for andre (har man ikke kunne sett hvilket nick som følger emner før)? Burde vel kunne følge egen tråd uten å trykke dette? 

 

Fikk da heller ikke opp varsel på at du hadde svart nå  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger automatisk tråder jeg svarer i, og trodde det var slik systemet er satt opp. Men det ser ikke ut til at det er slik hos deg. Er det ok at jeg sender en melding til teknisk for å be dem ta en titt på profilen din?

 

Du kan forøvrig også følge et innlegg anonymt. Når du trykker på følg dette emnet kommer det opp et valg om når du ønsker å få varsel og om du ønsker å følge anonymt. Haker du av for anonymt er det ingen andre enn deg selv som ser at du følger emnet.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Ok

Jeg har muligheten til å hake av for automatisk følge et emne. har bare ikke gjort det. Grunnen til at jeg ikke har haket av den, er fordi jeg ikke er interessert i å følge alt jeg svarer på :P Noen ganger svarer jeg jo på svadatråder som: Hvor stort hus har du, hvor mange barn har du osv. og det gidder jeg ikke akkurat å følge :D. Skal heller begynne å hake av for å følge emnet hver gang det er interessant.

 

Takk for hjelpa :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...