Gå til innhold

Hvorfor blir ikke denne tråden slettet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144127303-livredd-for-at-babyen-min-har-druknet/

 

 

Tråden trekkes frem igjen og igjen. Det har blitt spurt om dette i flere sammenhenger, i flere tråder her på Ris og ros, og nå også i selve tråden, ser jeg.

 

At slike tråder får stå er med på å opprettholde hets av brukere og det er med på å la en hetsekultur få utvikle seg.

 

Det er nå to uker siden forrige hetsehelg - tydelig at noen nå enten har barnefri og har for lite å gjøre. Eller har lagt barna og nå ikke kan være ute å gjøre andre ting....

Dette er et fenomen som gjentar seg ganske nøyaktig annen hver helg.

 

Det at slike tråder får fortsette å være åpne eller til nød bare stenges gjør at de hentes frem igjen, linkes til osv. osv.

 

Slike tråder bør slettes siden det finnes brukere som stadig trekker dem opp for å lage mer kvalme!



Anonymous poster hash: 1e1bb...0bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal titte igjennom tråden en gang til, ettersom det er en stund siden jeg har sett på den.

Tråden er nå låst, men jeg har ingen regel å støtte meg på for å kunne slette hele tråden.

 

Vi ønsker selvsagt ingen hetsekultur på forumet, men så lenge reglene blir overholdt er det begrenset hva vi kan fjerne.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt skrive et innlegg som er så sterkt og bryter så heftig mot reglene at hele tråden må slettes. Hva må jeg i så fall skrive?



Anonymous poster hash: e1d5a...334
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt skrive et innlegg som er så sterkt og bryter så heftig mot reglene at hele tråden må slettes. Hva må jeg i så fall skrive? Anonymous poster hash: e1d5a...334

Som sagt ovenfor er tråden nå låst, derfor er det ikke mulig å skrive flere svar der.

Jeg vil ikke oppfordre deg til å bryte reglene på forumet.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...