Gå til innhold

En liten oppdatering:)


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Har vært på oul i dag:) og i magen bor ei frisk lita jente❤️ Så intuisjonen min var rett, og Tante Esels spådom likeså:)

 

Veldig lykkelig i dag❤️

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  1. Hurra hurra hurra!!! er jente i min mage og <3 så koselig :) gratulerer med vel overstått ord.ul :) nå kommer ukene til å bare fyke fremover ;) det gjorde det i hvert fall for meg :) er 26 uker til torsdag!!!

Lenke til kommentar

 

  • Hurra hurra hurra!!! er jente i min mage og <3 så koselig :) gratulerer med vel overstått ord.ul :) nå kommer ukene til å bare fyke fremover ;) det gjorde det i hvert fall for meg :) er 26 uker til torsdag!!!

Gratulerer❤️

Lenke til kommentar

 

 

  • Hurra hurra hurra!!! er jente i min mage og <3 så koselig :) gratulerer med vel overstått ord.ul :) nå kommer ukene til å bare fyke fremover ;) det gjorde det i hvert fall for meg :) er 26 uker til torsdag!!!

Gratulerer❤️

 

Vi er heldige vi :D :D :D

Lenke til kommentar

 

 

 

 

  • Hurra hurra hurra!!! er jente i min mage og <3 så koselig :) gratulerer med vel overstått ord.ul :) nå kommer ukene til å bare fyke fremover ;) det gjorde det i hvert fall for meg :) er 26 uker til torsdag!!!
Gratulerer❤️

Vi er heldige vi :D :D :D

Vi e så heldig at det finnes ikkje ord!! Tenk, etter alt vi har vært igjennom så sitter vi med stor jentemage begge to❤️

Lenke til kommentar

Annonse

Gratulere!! Håper jeg er like heldige som dere om en stund.

 

Det skal du være ønskegull!!! Go klæm tel dæ!!

Lenke til kommentar

Jippi! Så utrolig fint å se en gladmelding fra deg :-) En liten jente - så utrolig fint!!!

Logger ikke på så ofte lengre, men vil jo gjerne se slike statuser fra "gamle travere". Kan melde om at livet som 2-barns mamma er søvnløst med veldig veldig koselig! Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar

Hurra, gratulerer så mye! Lykke til videre, håper du klarer å senke skuldrene litt nå.

 

Logger heller ikke på så ofte, men titter innom nå og da for å se hvordan det går med dere :)

 

Kan melde også herfra at det er travelt med tre, og for min del har ikke bekymringene stoppet slik jeg trodde etter fødselen, med stadige utfordringer med utviklingen til minste. Men nå ser det ut til at det går seg til :)

 

Fortsett å oppdater oss her da! :)

Lenke til kommentar

TEnk at jeg er halvveis i dag:) Nei, bekymringene stopper ikke når de er ute av magen heller.. Men det er jo bare sånn det er å bli mamma:)

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...