Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp hittil?


strikkedia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler det er utrolig mye, men så har jeg spist mye mer pga det hjelper mot kvalme, samt ting som potetgull og is som har hjulpet mot kvalmen, som ikke er vanlig kost her.. men nå har jeg måttet spise alt som går ned/hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tittentott

Ingenting. Vært gravid lengre enn jeg er kommet da det tydeligvis utvikler seg sakte? Er vel rundt 7 nå, skulle vært 10.

 

Har verken gått opp eller ned, men er ikke plaget med kvalme heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte litt overvektig her, så jeg har faktisk gått ned en kilo. Er 14+1 idag. Har som mål å ikke gå opp mer enn 8-10 kg i løpet av graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo veldig individuelt, da, Peachpie, og kanskje det flater ut litt for deg nå etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får da håpe det hehe, jeg vil ikke ende opp med å doble vekta mi. :fnise:

Jeg tror nok trøttheten og kvalmen har skylda. Lite aktivitet og spising konstant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke... Vekten gikk tom for batt og jeg tenker at sånn kan den være noen uker til....😁men er nok blitt noe tyngre ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da jeg var hos legen 20+1 hadde jeg godt opp 4kg til nå i svangerskapet.

Endret av Lykkespiren<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vekten har fått nye batterier og siden det er tid for kontroll i morgen måtte jeg hive meg på vekten. Er i uke 21+ 2 . Og der var det 5 kg opp! Lettet over at det ikke er mer.... Sist svskap var det 9 kg opp på samme tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg vel akkurat 20 uker og er så gla over å ha tatt av meg selvom magen vokser! Ned nesten 3 kg siden jeg ble gravid - har mye å ta av så fått høre av lege at d går bra så lenge jeg spiser og får i meg nok næring. Har bare lagt vekk mye søtt og brus fra kosten og rørt litt mer på meg =) Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...