Gå til innhold

IVF og habituell abort?!


TrudeSagen

Anbefalte innlegg

Seiler dessverre opp under denne diagnosen, nærmest som forventet egentlig... Lurer bare på om det er andre i samme situasjon her, som holder på med IVF og dessverre også aborterer? Føles liksom så håpløst når man ikke klarer å lage spiren på egenhånd en gang, også går det galt :-( Har kjent pco og to tidligere aborter (en komplett og en som endte med utskraping etter mislykka cytotek) etter stimulering med pergotime bak meg, nå etter fryseforsøk med ivf. Alle i uke 9-10. Noen i liknende kjipe situasjon?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Dessverre ja, har mistet 7 ganger, ene endte i en uporblematisk exu. Mister alltid mellom 4-5, for uten om exu som ble 7 uker. EXU var første runde på IVF.  Foruten om at samboers antall fallt så drastisk at han nå nesten er sterril, så forsto jeg ikke helt hvorfor vi var satt på IVF,men i følge legen der så vil de da ha bedre kontroll på at det er et godt egg som blir satt tilbake.

Jeg er nå på runde to, og hvis alt ser bra ut så begynner meg med sprøyter i  morgen. Selv om jeg håper at det går gangen denne gangen, så kan jeg ikke si at jeg er over optimistisk, for disse jojoturene er slitsome!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...