Gå til innhold

Vi som blir mødre i sept/Okt 2014


Oslomama

Anbefalte innlegg

Litt tidlig enda, men det begynner sikkert å bli noen som har fått bekreftet at de er gravide og kanskje vil bli litt kjent med flere oslomødre :)

 

Dette blir mitt 2. barn, har et barn som blir nesten 2år når lille brøster kommer i månedsskiftet :) er 24,har samboer, jobber som ped.leder i gamle Oslo og bor der ;)

 

Hva med dere??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er 25, venter mitt første barn i midten av oktober, ikke så langt på vei, så hååper alt går som det skal :) Jobber som sykepleier i Oslo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen.

 

Jeg blir 39 og venter barn nr to. Nr en er 3 år nå. Termin 1 sept. Bor på østkanten Oslo jeg også.

 

Vært mye i gamle Oslo, så der vet jeg om en del kjekke steder som godtar barselgrupper og beibiser.

 

Hurra for å være gravid igjen og skal få en til beibis. Fantastisk glad over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei! 37 år her og bor i Oslo (enn så lenge). Venter barn nr 2 og førstemann er nå  2 år.

Flytter ut av Oslo om noen måneder, men bare rett utenfor.

Termin er 31. oktober 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt stille her ettersom over 100 septembermammaer fra hele landet har flyttet inn i facebookgruppen. :) Nå har vi akkurat opprettet en hemmelig gruppe for oss som bor i Oslo/Akershus også, og dere er selvsagt hjertelig velkomne der! Siden gruppen er hemmelig kan den ikke søkes opp, men om dere vil være med er det bare å sende en PM her med link til facebookprofilen deres, så blir dere lagt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse