Gå til innhold

Lys i tunnelen!


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Da er OUL overstått og vi puster lettet ut! Var visst ei lita frøken som hadde gjemt seg godt i magen, med både rompa opp og morkaken foran! 💕 Verdens herligste følelse dette altså....

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Da er OUL overstått og vi puster lettet ut! Var visst ei lita frøken som hadde gjemt seg godt i magen, med både rompa opp og morkaken foran! Verdens herligste følelse dette altså....

å så koselig :) nå må du passe på å ta vare på den følelsen, for tiden går så alt for fort med baby i magen <3 hurra :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tiden flyr og vi er nå i uke 25 (24+3)!❤️ Frøkna er ganske aktiv nå og jeg både kjenner og ser tydelig spark utenpå magen! Må innrømme at det har vært litt vel varmt i det siste, og plages litt med både ødemer og bekkenløsning!🐷 MEN: Det er såååå verdt det!🍼💕🍼 vi har bestilt oss 3D ultralyd i uke 30 og teller ned til det. Ønsker alle en flotters sommer!🌞

Lenke til kommentar

Så spennende å følge med på reisen, deilig når man kjenner liv daglig og stadig får bekreftet at det står bra til inni der! Disse jentene er noen tøffinger, inni og utenfor magen!! ;) Vi står med begge bena i 3-års trassen nå og det koster tålmodighet, men med tanke på at hun kom på femte forsøk skal vi vel stå av denne også - håper jeg! :) 

 

Kos deg videre med sommer, selv om det ikke er bare enkelt å være rugekasse! 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En liten oppdatering fra meg:

 

Vi er må kommet til uke 34+2 og har 43 dager igjen til termin!❤️ Vi har vært til privat 3D ultralyd i uke 30, og på en vekstestimering i uke 33+6, da mor har lagt på seg litt i overkant mang kg....🐷

 

Alt står bare bra til med oss begge og veslemor veide 2400g på forrige kontroll!👍 Hun er ganske aktiv og hele magen bølger seg hver kveld! Det trykker også endel på blæren, så lurer på om hodet driver å fester seg!?

 

Tenk dette er helt utrolig, hele 98 % vil klare seg om de blir født nå, og jeg begynner faktisk å tro på at jeg skal bli MAMMA!!!👏👏👏🍼🍼🍼💕💕💕

Lenke til kommentar

Annonse

Fantastisk, DrømmeSofie! Sitter her med tårer i øynene etter å ha lest tråden din. 

Så fantastisk at det ser ut til å gå bra denne gangen! 

Tenk at du skal bli mamma til en liten jente, etter alle prøvelsene dere har vært igjennom. 

Takk for at du deler. 

Hurra og gratulerer!  :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Endelig kom jenta vår til verden!❤️ 6 dager på overtid var hun klar for å møte oss. Det ble ei stor frøken på 4400 gram og 50 cm. Lykken er ubeskrivelig og vi er så takknemmelige for å endelig være mål!

 

Så til alle der ute som holder på å gi opp; kjemp videre, snart er det deres tur!💜 all fortvilelse, tårer og vonde minner er over på et blunk, når man ser denne bakre skapningen! ❤️Carpe Diem❤️

Lenke til kommentar

Gratulerer, DrømmeSofie! 

Fantastisk!! 

Det er så godt å lese at det kan gå bra til slutt. 

Kos deg masse, nyt denne tida - og resten av livet med jenta du har fått!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nå er jenta vår snart 1,5 år og det går i hundre... Jeg har vært så takknemmelig for at vi fikk henne til slutt og at hun var frisk! Lykke!💞

 

I dag tok jeg en positiv test og jeg kjenner panikken tar meg litt... Dette var ikke planlagt!🙈 Har startet opp med full pakke med medisiner, igjen....Tvi, tvi!❤️💚

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...