Gå til innhold

Jessheim og omegn våren/sommeren 2014.


samlex

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er gravid, og venter baby i mai/juni. Er det noen som kan tenke seg å møtes/bli kjent for skravling/tur, erfaringsdeling etc? Har lyst til å bli kjent med noen som også vil være hjemme i permisjon om ikke altfor lenge, og som kan være klare for trilleturer etc etterhvert:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Skal vi møtes en dag? Jeg er i full jobb, men kan få til en cafétur på kveldstid:) Jordbærpikene på Jessheim for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Hei! Maura her, termin i begynnelsen av juni :) har ei venninne som har termin i august som sikkert også vil være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nei ikke som jeg vet om. Er sykmeldt 1 uke nå, men hva med å møtes en kveld ? På Jessheim senteret? Tirsdag 25.3.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper det er greit å slenge seg på. Fikk tvillinger i februar(termin 3 april), og bor på Jessheim. Så det var en til som ventet tvillinger, og dere andre venter ganske snart. Hvis det er plass til flere etterhvert hadde det vært hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Håper det er greit å slenge seg på. Bor på Jessheim og fikk tvillinger i februar (termin april). Så det er en til som venter tvillinger, og dere andre ganske snart. Hvis det er plass til flere utover våren hadde der Vært hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Formen min er ikke noe særlig om dagen, så jeg må komme sterkere tilbake i forhold til å møtes. Håper vi får det til i løpet av våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Kløfta, og har termin i slutten av mai:) Er også 100% sykemeldt.. Hadde alikevel vært koselig å fått samlet en gjeng og møttes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Jessheim og har termin i midten av juni - ønsker veldig å få kontakt med andre gravide i området. :)

Hadde jo gått an å lage en Facebook-gruppe istedet? Da blir det litt mindre anonymt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er gravid, og venter baby i mai/juni. Er det noen som kan tenke seg å møtes/bli kjent for skravling/tur, erfaringsdeling etc? Har lyst til å bli kjent med noen som også vil være hjemme i permisjon om ikke altfor lenge, og som kan være klare for trilleturer etc etterhvert:)

Vi har opprettet gruppe på facebook for oss! Send oss navnet ditt, så legger vi deg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...