Gå til innhold

Har samlet tips til hvordan unnfange jente - men trenger litt utdyping... :)


Lillevips

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har to gutter fra før. Har lest meg litt opp på hvordan unnfange jente og tenker at det kan ikke skade å prøve. Usikker på hvor hardt vi kommer til å prøve da (og litt usikker på når vi er klar for et barn til....), men uansett greit å samle tipsene på ett sted og forhøre meg med mer erfarne på et par punkter.

 

Dette er noen av tipsene som går igjen:

 

* Gå på "diett" fra mens til ca to dager før EL. Drikk mye melk/ melkeprodukter, IKKE drikk kaffe, spis minimalt med salt og sjokolade og mindre enn du pleier av frukt og grønt.

* Kjør maksdose med kalsium, tranebær og magnesium

* Ha masse sex frem til 3 dager før EL

* Drikk grapefruktjuice (og tranebærjuice)

* Mannen bør ta et varmt bad/ en varm dusj før samleie

* Ha sex uten orgasme

* La sæden renne ut

* Eddikvann eller limesprut i skjeden en time og en halvtime før samleie

 

Det siste der høres litt søkt ut, men er det noen som har prøvd limesprut? Mitt spørsmål er: Hvordan blander jeg dette? Er det lime + vann, og i hvilket forhold? Hvordan sprøyter jeg det inn?

 

Lurer også på om det stemmer det med tre dager før samleie. Bør man heller stoppe ved dag 4 eller 5?

 

Hjelp mottas med takk! :)

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg prøvde dette med nr 2. Gjorde ca det som du beskriver.

I tillegg kan mannen komme langt ut i skjeden, altså ikke dyp penetrering. Det med stopp antall dager før må dere bare vurdere hvor utålmodige dere er. Det er bedre å slutte 4-5 dager før eggløsning, men da er jo sjansen også mindre for at du blir gravid i det hele tatt. 2-3 dager før har jeg lest da.

Jeg tok ikke lime-sprut, synes det hørtes så ekkelt og litt skummelt ut. Men istedenfor kan du ta Vivag-kapsler. Det er melkesyrebakterier som gjør miljøet surt i skjeden.

Når det gjelder diett, så kan du se på innhold, og spise ting med mye kalsium og magnesium og lite matvarer med natrium og kalium.

 

Vi prøvde altså dette med nr 2, men det ble en gutt til.,:-) Tenker å gi det et nytt forsøk med nr 3 etterhvert. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...