Gå til innhold

2014 Babyer i Tromsø


trinjor

Anbefalte innlegg

Hei! Er ei jente på 36 år som har ei datter på 3 år. Har termin i mai 14 og ønsker å bli kjent med andre som har termin omtrent samme tid + - som meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har en sønn på 3 år, og termin 26.mars. Jeg er 32 år, og bor i Tromsdalen. Har ordnet et gruppe på facebook som heter Tromsbabyer 2014- om du ønsker å bli kjent med noen flere. ;) hjertelig velkommen!

Ikke mange i gruppa, har selv ordna den.. ellers ordne det seg vel et tromsøtrefff snart håpe eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg venter første baby i månedsskifte mai-juni. Jeg ønsker å være med i barselgruppe i Tromsø, bor på Kvaløya:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg har termin 3.september og ønsker å komme i kontakt med andre gravide :) (Gjerne termin i august/september)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter i slutten av august :) har en på 5år også. jeg er 24

Hei, jeg har termin 3.september, vet du om det er en BIM gruppe. Er ei jente på 27 år og mitt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Termin 30.august, hadde vært morro med bim-treff etterhvert :). 33 år, bor på øya

Hei :) Så morro at vi har termin nesten samtidig :) 27 år her :) vært på oul? jeg skal 11/4 og håper å få mer informasjon om andre gravide i tromsø og om BIM-treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei jenter :)

 

Er ganske ny i Tromsø, har bare bodd her siden juni 2013. Er gravid og har termin 19.august. Synes det hadde vært kjempe gøy å kunne treffe andre i samme situasjon, og samtidig få meg et større nettverk og kanskje noen gode venninner :) Så om noen vil være med å ha et treff i Tromsø så skrik ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg er 30 år og venter førstemann 1. oktober. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre gravide som venter baby til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei! Jeg er 30 år og venter førstemann 1. oktober. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre gravide som venter baby til høsten :)

 

Hei venter nr 3, 21 November, første barn i Tromsø. Er 36 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er en jente på 26, som venter mitt første barn. Lurte på om det er laget noen termin/barselgruppe i Tromsø for oss med høstbaby? Har termin 5 oktober, og vil gjerne møte andre med termin rundt samme tid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Jeg vet ikke om der fins noen termin/barselgruppe. Men jeg synes også det hadde vært kjekt å møte andre som venter snart :-)  Jeg er 38 og har termin 15 november, første barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...