Gå til innhold

Å følge et innlegg


moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

 

Jeg har for min del aldri fått varsel på en eneste tråd jeg har prøvd å følge. Så jeg har ikke stort å komme med der, jeg har sluttet å trykke "følger" for det har ingen effekt (prøvde igjen for litt siden, null effekt). Varsler på siteringer er av og på, akkurat i dag har jeg fått noen, vanskelig å vite om jeg har fått alle, men når jeg slumper over et svar/sitering jeg ikke har fått varsel om skal jeg gi deg beskjed.

 

Du får ikke varsel om sitering dersom du følger tråden på en annen måte. Men det gjør du kanskje ikke heller, jeg kan undersøke litt.

Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Altså: hvis jeg følger en tråd skal jeg få varsel hver gang noen poster i den . Det skjer aldri. I tråder jeg ikke følger skal jeg få varsler på at noen siterer mitt innlegg i gjeldende tråd, det skjer ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Ja det er den. Nå har jeg igså falt av varsler for denne tråden og må hake av igjen..

Kan jeg få lov til å logge inn som deg og forsøke følge tråden som deg? (Vi har et verktøy for dette, så vi trenger bare vite om det er ok)

 

Ja det er i orden for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har endelig fått sett nøye på dette i dag. 

 

Det viste seg at følgingen forsvant dersom man svarte med hurtigsvarfeltet fra mobilutseendet. 

 

Det skal være fikset nå, beklager så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...