Gå til innhold

røyking under graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vær så snill å google dette, så slipper jeg å sitte her og bli eitrende forbanna på deg om jeg finner ut at du røyker og er gravid. da er du iallefall hjernedød.



Anonymous poster hash: e8f50...841
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker ikke, men er nysgjerrig på hva som skjer om man røyker, som ikke kan skje ellers.. Det er tydelig et tema som mange bryr seg veldig mye om, og snakker stygt om de som røyker, men ser ingen dypere argumenter enn at de er dumme, og at det er skadelig..

Kall meg gjerne dum..

 

Anonymous poster hash: ffaeb...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nok snakket like stygt om du drakk alkohol eller ruset deg også.

 

Skal man ha barn får man ta ansvar. Slutt med det som kan skade ungen.

 

Anonymous poster hash: 53739...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker ikke, men er nysgjerrig på hva som skjer om man røyker, som ikke kan skje ellers.. Det er tydelig et tema som mange bryr seg veldig mye om, og snakker stygt om de som røyker, men ser ingen dypere argumenter enn at de er dumme, og at det er skadelig..

Kall meg gjerne dum..

 

Anonymous poster hash: ffaeb...756

Hva er det egentlig du sier????? Du ser ingen dypere argumenter enn at det er skadelig???+ ER IKKE DET ARGUMENT NOK??AT DU SKADER BABYEN DIN MED VILJE???AT BABYEN DIN IKKE FÅR OPTMAL OPPVEKST,NOE DNE HAR KRAV PÅ?

 

JA DU ER FAEN MEG DUM OM IKKE DET ER ARGUMENT NOK,HERREGUD,KOM TILBAKE HIT NÅR DU ER VOKSEN NOK I HODET DITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Anonymous poster hash: e8f50...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større sjanse for sa.

Morkaken kan løsne tidlig

Tidlig vannavgang

Større sjanse for dødfødsel

Krybbedød

Barnet kan få astma.

Redusert melkeproduksjon

Infeksjoner

 

Det var bare noen av tingene som sto i boka jeg fikk av legen så jeg stumpa røyken den dagen testen var positiv. Skjønner ikke at folk tør å utsette barnet sitt for noe sånt, lite hensynsfullt.

 

Anonymous poster hash: b1530...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Større sjanse for sa.

Morkaken kan løsne tidlig

Tidlig vannavgang

Større sjanse for dødfødsel

Krybbedød

Barnet kan få astma.

Redusert melkeproduksjon

Infeksjoner

Det var bare noen av tingene som sto i boka jeg fikk av legen så jeg stumpa røyken den dagen testen var positiv. Skjønner ikke at folk tør å utsette barnet sitt for noe sånt, lite hensynsfullt. Anonymous poster hash: b1530...e6a

Takk, dette var et konkret og fint svar :)

 

Anonymous poster hash: ffaeb...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røykte litt i begge mine svangerskap å angrer dypt. Jeg var svak og må leve samvittigheten resten av livet. 

 

STUMP RØYKEN!!!



Anonymous poster hash: a105b...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Større sjanse for sa.

Morkaken kan løsne tidlig

Tidlig vannavgang

Større sjanse for dødfødsel

Krybbedød

Barnet kan få astma.

Redusert melkeproduksjon

Infeksjoner

Det var bare noen av tingene som sto i boka jeg fikk av legen så jeg stumpa røyken den dagen testen var positiv. Skjønner ikke at folk tør å utsette barnet sitt for noe sånt, lite hensynsfullt. Anonymous poster hash: b1530...e6a

Takk, dette var et konkret og fint svar :)

 

Anonymous poster hash: ffaeb...756

 

Dette er jo også "bare" skadelig for babyen HI, men det er jo ingen argument i dine øyne????Som sagt, google det du lille venn,så kanskje finner du ut slike ting selv 

 

Anonymous poster hash: e8f50...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Større sjanse for sa.Morkaken kan løsne tidligTidlig vannavgangStørre sjanse for dødfødselKrybbedødBarnet kan få astma.Redusert melkeproduksjonInfeksjonerDet var bare noen av tingene som sto i boka jeg fikk av legen så jeg stumpa røyken den dagen testen var positiv. Skjønner ikke at folk tør å utsette barnet sitt for noe sånt, lite hensynsfullt. Anonymous poster hash: b1530...e6a

Takk, dette var et konkret og fint svar :)Anonymous poster hash: ffaeb...756

Dette er jo også "bare" skadelig for babyen HI, men det er jo ingen argument i dine øyne????Som sagt, google det du lille venn,så kanskje finner du ut slike ting selv  Anonymous poster hash: e8f50...841

enten så vrir du på det jeg sa, eller så missforsto du hva jeg mente.. Jeg var ute etter "konkrete" skader som barnet kan få ved røyking.. Dette kom det er bra eksempel på.

 

Anonymous poster hash: ffaeb...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spør om noe så må dritt kjerrrrrrrrringer hetse.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2e9b0...cf0

Jeg skjønner at man ikke kan spørre om "tabu" emner her inne av ren nysgjerrighet..

 

Anonymous poster hash: ffaeb...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spør om noe så må dritt kjerrrrrrrrringer hetse.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2e9b0...cf0

Jeg skjønner at man ikke kan spørre om "tabu" emner her inne av ren nysgjerrighet..

 

Anonymous poster hash: ffaeb...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Når noen spør om noe så må dritt kjerrrrrrrrringer hetse.Anonymous poster hash: 2e9b0...cf0

Jeg skjønner at man ikke kan spørre om "tabu" emner her inne av ren nysgjerrighet..Anonymous poster hash: ffaeb...756

Blir slik når dei tror dei eiger forumet.

 

Anonymous poster hash: 2e9b0...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...