Gå til innhold

Hvilken barneforsikring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette har sikkert blitt tatt opp her før.. men men..

Babyen nærmer seg 6 mnd så tenkte  det var på tide å tegne en ordentlig barneforsikring.
Men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge..

Hvilken har dere, og hvorfor?

Pris er litt viktig, ellers er jeg blank på hva jeg MÅ ha og hva som ikke er såå viktig.

Takker for svar!!  :)



Anonymous poster hash: 2d282...fad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har gjensidige sin barneforsikring og er godt fornøyd med den. Nå kom jo Frende sin forsikring best ut i test i år ;) Dere kan jo prøve en av de?



Anonymous poster hash: c57de...f25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere ønsker å forsikkre ungen mot da? Det er ganske vesentlig for hvilken forsikkring dere skal velge. Er dere redde for uforutsatte utgifter hvis barnet blir skadet? Er dere redde for at barnet skal ødlegge andres ting slik at dere må betale erstattning? Er dere redde for at barnet skal bli ufør og dermed få for lav inntekt når det blir voksent? Hva ønsker dere å oppnå med forsikkringen?



Anonymous poster hash: 88d2d...8c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det dere ønsker å forsikkre ungen mot da? Det er ganske vesentlig for hvilken forsikkring dere skal velge. Er dere redde for uforutsatte utgifter hvis barnet blir skadet? Er dere redde for at barnet skal ødlegge andres ting slik at dere må betale erstattning? Er dere redde for at barnet skal bli ufør og dermed få for lav inntekt når det blir voksent? Hva ønsker dere å oppnå med forsikkringen?

 

Anonymous poster hash: 88d2d...8c9

 

 

Jeg er redd for at barne skal bli ufør på grunn av sykdom/skade. Hvilken forsikring bør jeg velge?

 

?

 

Anonymous poster hash: a300b...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville unngått Storebrand, de dekker ikke medisinsk invaliditet v sykdom som er den vanligste årsak til utbetaling på barneforsikring. Gjensidige, Frende og Eika er bra. De viktigste dekningene er uføredekning, alvorlig sykdom og medisinsk invaliditet grunnet sykdom og ulykke.

Behandlingsutgifter er mer nice to enn need to.

 

Anonymous poster hash: f3297...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...