Gå til innhold

Ny abort på gang..nå mister jeg motet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Har helt glemt å oppdatere: jeg er nå omtrent 13 uker og alt var bra på UL, hadde vokst akkurat som den skulle. Så da tror jeg det blir baby på meg denne gangen. Slipper nok ikke jubelen løs før etter OUL, men har aldri abortert så sent før, så føler meg rimelig trygg.

Håper min historie kan gi andre i lignende situasjon et håp og viljen til å prøve igjen. Vet at det er mange som har adskillig mye vanskeligere for å få det til enn meg, bare så det er sagt. 7 ganger har jeg vært gravid, et barn har jeg, og forhåpentligvis to mot slutten av året.

Lykke til alle jenter på habituell abort. Takk for all støtte jeg har fått av dere!

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Jeg blir så glad av å lese dette!❤️ Har du fått time til oul? Jeg har fått 2. Juni. Måtte tiden gå fort dit! Er i dag 12+3 og har heller aldri mistet så sent!👍👍👍

Jeg har time mot slutten av mai..føles som en evighet nå. Men erfaringen min er at 2.tri går veldig fort. Gleder meg til å få se, vite at alt er i orden og ikke minst få vite kjønn! HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Åh så gøy!! Nå ble jeg glad :D

 

Flott HI! Er kjempeglad på dine vegne!! Håper du oppdaterer oss på nytt :D

 

Klem til deg!



Anonymous poster hash: 4d7c5...33b
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

16 uker i morgen i følge UL.

Alt tilsynelatende bra. Tenker mye på om den lever der inne, men for snart 14 dager siden var alt tipp topp.

OUL om ca 14 dager. Både gleder meg og gruer meg. Kan liksom ikke tro at jeg skal være så heldig å få baby denne gangen.

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 uker senere...

Snart OUL. Så spent! Kommer til å være et nervevrak under hele undersøkelsen.

De siste dagene har jeg kjent tydelig aktivitet i magen. Kjenner det også utenpå når jeg ligger på rygg med hånden på magen. Så langt alt bra.

Tenker å offentliggjøre svangerskapet når jeg har vært på OUL. DET blir stas!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Ja, DrømmeSofie, det vil jeg gjerne. Jeg har jo allerede fått vite at det sannsynligvis er en gutt. Det blir lettere for storesøskenet å forholde seg til nyheten om jeg kan si kjønn, tenker jeg også.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg vært på OUL og alt er i skjønneste orden. Kan ikke forstå annet enn at dette skal gå bra nå?

Og så er det en jente i magen! Hadde fått beskjed om at det sannsynligvis var en gutt på ul i uke 14, men det viste seg å være feil. Sykepleieren sa at det er vanskelig å se forskjell så tidlig, at jentene kan se ut som de er gutter. I følge OUL er det visst ingen tvil om at det er jente. Jeg så det jeg også! Hurra!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye!💕Da kan du bare senke skuldrene og puste lettet ut!👍 Jeg har OUL på mandag og teller ned timer...🙈

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye!💕Da kan du bare senke skuldrene og puste lettet ut!👍 Jeg har OUL på mandag og teller ned timer...🙈

Lykke til, DrømmeSofie!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

Godt forbi halvveis og nærmer meg grensen for levedyktig nå. Masse liv i magen, hun er virkelig aktiv. Sluttet på alle medisiner. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Godt forbi halvveis og nærmer meg grensen for levedyktig nå. Masse liv i magen, hun er virkelig aktiv. Sluttet på alle medisiner. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Kan jeg spørre om du er i jobb eller om du er sykemeldt?😁 Er veldig forskjellig fra person til person, selv med hab. abort diagnose....

Lenke til kommentar

 

Godt forbi halvveis og nærmer meg grensen for levedyktig nå. Masse liv i magen, hun er virkelig aktiv. Sluttet på alle medisiner. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Kan jeg spørre om du er i jobb eller om du er sykemeldt?😁 Er veldig forskjellig fra person til person, selv med hab. abort diagnose....

Jeg jobber foreløbig fullt. Hva med deg?

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

 

Godt forbi halvveis og nærmer meg grensen for levedyktig nå. Masse liv i magen, hun er virkelig aktiv. Sluttet på alle medisiner. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Kan jeg spørre om du er i jobb eller om du er sykemeldt?😁 Er veldig forskjellig fra person til person, selv med hab. abort diagnose....

Jeg jobber foreløbig fullt. Hva med deg?

 

Anonymous poster hash: 35966...c40 [/quote

 

Så fint at du klarer det!😄👍 Jeg ble sykemeldt etter uke 12, så litt motsatt av hva som er anbefalt kanskje.... Fysisk fin form, men har en jobb som innebærer mye stress og overtidsarbeid, så da har det blitt full sykemelding her!😳

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har godt og vel passert grensen for levedyktighet. Det er en milepæl for meg, for selv om hun må holde seg der inne til termin er det allikevel en trygghet. Har roet meg ned og sluttet å stresse, for det er så mye aktivitet i magen hver dag. En fantastisk følelse som jeg drømte om å få oppleve igjen. På full fart mot 30 uker og alt såre vel så langt. God sommer til alle damene på h.a som har sendt meg så mye støtte. Snart et år siden jeg opprettet tråden. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Hipp hurra for deg HI! Stor trøst å lese, er selv i ferd med å miste igjen.

 

Anonymous poster hash: 7d0e3...ca2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hipp hurra for deg HI! Stor trøst å lese, er selv i ferd med å miste igjen.

 

Anonymous poster hash: 7d0e3...ca2

Ånei. Så leit. Har du mistet mange ganger? Min erfaring er at det føles "lettere" når blødningen er over. Men der er vi jo forskjellige. Ønsker deg lykke til med veien videre. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Til lykke! Håper det til slutt går likeens med resten av alle oss som er her inne!

Ja, måtte alle damene på h.a få det til og det litt snart. Lykke til, jeg følger med på dere alle sammen. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Et år siden jeg opprettet denne tråden nå. Husker godt hvor mismodig jeg var, og hvor ensom jeg følte meg. Om jeg bare hadde visst at jeg et år senere skulle ha en sprelsk baby-jente i magen!

Dagene flyr avsted og snart bare en måned til termin. Har begynt å forberede barsel, vasker små klær og koser meg med å brette dem. Fødebagen snart klar. Jeg følger nøye med på aktiviteten i magen, hun er svært aktiv og på kveldene er hun virkelig i farta! Da bølger hele magen fra side til side..

Er fortsatt på hyppig kontroll, og hun vokser akkurat som hun skal.

Snart i mål...

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Så gøy HI! Jeg har sniklest denne tråden fra starten av og synes det er utrolig koselig at du har tatt deg tid til å oppdatere også etterhvert. Det gir så mye å lese gla'-historier! Lykke til i innspurten :)

 

Anonymous poster hash: 1489d...2a2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...