Gå til innhold

Ny abort på gang..nå mister jeg motet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ååååå! Har pådratt meg en lei forkjølelse: vondt i halsen og i kroppen. Nå klarer jeg ikke å tenke på annet enn: hva om viruset fører til abort? Som om jeg ikke hadde nok å bekymre meg for fra før av.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ååååå! Har pådratt meg en lei forkjølelse: vondt i halsen og i kroppen. Nå klarer jeg ikke å tenke på annet enn: hva om viruset fører til abort? Som om jeg ikke hadde nok å bekymre meg for fra før av.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

jeg hadde en stor forkjølelse/halsbetennelse rundt uke 8... fikk feber og full pakke... passet på å ta paracet før feberen fikk besteget 38grader... man kan ta inntil 6 gram i døgnet, men bør passe på å ha minst 5 timer mellom hver gang man tar... derfor ble det 2 paracet hver 5-6.time på meg... alt gikk jo bra, og det gjør det sikkert for deg og! hold sengen og plei deg selv og babyen i magen .... GOD bedring!!

Lenke til kommentar

Takk, tante Esel. Krysser fingrene! 4 dager til UL.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

tvitvi!!! xxx Krysser alt jeg har !!

Lenke til kommentar

Hurra!! Hjertet slår og knerten ble målt til 3 dager lengere enn jeg er! Altså er den litt større enn forventet. Ny UL om 2 uker. Måtte det gå min vei denne gangen...

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Så bra at det går rette veien!😄 Jeg var på ul på fredag, var da 6+0, og så et bankende hjerte! Fikk ny ul om en mnd og det er leeeeenge å vente! Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar

Annonse

Denne uken har jeg vært så uvel og kvalm, kan ikke huske at det var så ille da jeg gikk med min førstefødte! Selv om jeg plages av symptomene, tenker jeg at de er gode nyheter. Det må jo bety at det er fart i prosessen der inne? Bare en uke til neste UL nå, gleder meg til å få se en gang til! Har nesten sluttet å bekymre meg...veldig rart. Har bare så god følelse denne gangen. Ferdig med uke 8, i morgen starter jeg på uke 9. Og ikke en dråpe blod! Hurra!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Kjempe gode nyheter!😄 Jeg ligger noen dager etter deg, men er også ganske uvel.... For ikke å snakke om trøtt!!! Har ikke fått ultralyd før i uke 10+3, så vurderer en time privat i mellom! Har også en god følelse på dette!💚

Lenke til kommentar

Annonse

Snart ferdig med uke 9 og snart tid for ny UL, 3 dager igjen. Symptomene svinger veldig; noen dager føler jeg meg helt fin, andre dager helt elendig. Småkvalm jevnt og trutt. Tror jeg må ha lavt blodtrykk, for det svimler for meg, har hjertebank og anpusten. Så langt uten blod denne gangen, skynder meg å sjekke hver gang jeg har vært på do :-/

Er det liv på neste UL, kommer jeg virkelig til å tro på dette. Har aldri abortert så sent før, har alltid skjedd før 10 uker. Tvi tvi!!!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Angst....

Alle symptomer plutselig forsvunnet.

Det kan umulig være noe godt tegn.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Angst....

Alle symptomer plutselig forsvunnet.

Det kan umulig være noe godt tegn.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

men det behøver ikke være et dårlig tegn heller :) skjønner at du blir engstelig, men symptomer kan komme og gå litt... spesielt rundt uke 10-11, er det mange som får en endring i symptomer, og "mister de."... hadde selv en bedring rundt uke 8/9 mener jeg å huske :) hold deg fast! er ikke lenge til ultralyd :) håper og tror du vil få se en frisk krabat med hjerte som slår :) masse lykke til!!!

symptomene kan også roe seg ned hvis du har dager der du hviler helt ut. og er ofte verre de dagene det skjer noe hele tiden...kanskje det er en forklaring?

Lenke til kommentar

Det gikk fint på UL! Det var hjerteblink og bevegelse i armer og ben. Veldig gøy å se. Er 9+1 i dag, akkurat som jeg trodde. Hun målte hjerterytmen og den var bra. Kvalmen kommet litt tilbake, men de ømme brystene er helt forsvunnet. Det bekymrer meg... Men nå er det opp til skjebnen. Bare tre uker igjen!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

 

 

Angst....

Alle symptomer plutselig forsvunnet.

Det kan umulig være noe godt tegn.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

men det behøver ikke være et dårlig tegn heller :) skjønner at du blir engstelig, men symptomer kan komme og gå litt... spesielt rundt uke 10-11, er det mange som får en endring i symptomer, og "mister de."... hadde selv en bedring rundt uke 8/9 mener jeg å huske :) hold deg fast! er ikke lenge til ultralyd :) håper og tror du vil få se en frisk krabat med hjerte som slår :) masse lykke til!!!

symptomene kan også roe seg ned hvis du har dager der du hviler helt ut. og er ofte verre de dagene det skjer noe hele tiden...kanskje det er en forklaring?

Takk, tante Esel, for din trøst og støtte!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

 

 

Angst....

Alle symptomer plutselig forsvunnet.

Det kan umulig være noe godt tegn.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

men det behøver ikke være et dårlig tegn heller :) skjønner at du blir engstelig, men symptomer kan komme og gå litt... spesielt rundt uke 10-11, er det mange som får en endring i symptomer, og "mister de."... hadde selv en bedring rundt uke 8/9 mener jeg å huske :) hold deg fast! er ikke lenge til ultralyd :) håper og tror du vil få se en frisk krabat med hjerte som slår :) masse lykke til!!!

symptomene kan også roe seg ned hvis du har dager der du hviler helt ut. og er ofte verre de dagene det skjer noe hele tiden...kanskje det er en forklaring?

Takk, tante Esel, for din trøst og støtte!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

 

Bare hyggelig :D s\ utrolig deilig med blinkende hjerte <3

 

jeg har forresten nesten ikke hatt ømme pupper enda jeg.... så det behøver heller ikke være en bekymring.... hadde vel ømme pupper en ukes tid i uke 16, men ellers ikke :P men da blir vel ammepuppene skikkelig plagsomme :P:D:P hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny UL og ny suksess! Den har fulgt skjema til punkt og prikke, er nå 4 cm og gjett om det var liv der inne! Den vred og buktet seg så mye at gyn hadde problemer med å få tatt bilde :-)

Hurra jeg er så lykkelig!! Jeg tror virkelig det skal gå denne gangen, helt utrolig etter så mange skuffelser. Veldig glad for at jeg ikke ga opp. 10+5 i dag. Snart over kneika!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Så utrolig bra!!! At de følger skjemaet er veldig bra. De gangene det har vært for liten vekst har jeg mistet. Sist gang fulgte hun på mm veksten, og hun kom ut velskapt og stor! Krysser fingre og tær for deg!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har helt glemt å oppdatere: jeg er nå omtrent 13 uker og alt var bra på UL, hadde vokst akkurat som den skulle. Så da tror jeg det blir baby på meg denne gangen. Slipper nok ikke jubelen løs før etter OUL, men har aldri abortert så sent før, så føler meg rimelig trygg.

Håper min historie kan gi andre i lignende situasjon et håp og viljen til å prøve igjen. Vet at det er mange som har adskillig mye vanskeligere for å få det til enn meg, bare så det er sagt. 7 ganger har jeg vært gravid, et barn har jeg, og forhåpentligvis to mot slutten av året.

Lykke til alle jenter på habituell abort. Takk for all støtte jeg har fått av dere!

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Har helt glemt å oppdatere: jeg er nå omtrent 13 uker og alt var bra på UL, hadde vokst akkurat som den skulle. Så da tror jeg det blir baby på meg denne gangen. Slipper nok ikke jubelen løs før etter OUL, men har aldri abortert så sent før, så føler meg rimelig trygg.

Håper min historie kan gi andre i lignende situasjon et håp og viljen til å prøve igjen. Vet at det er mange som har adskillig mye vanskeligere for å få det til enn meg, bare så det er sagt. 7 ganger har jeg vært gravid, et barn har jeg, og forhåpentligvis to mot slutten av året.

Lykke til alle jenter på habituell abort. Takk for all støtte jeg har fått av dere!

HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Jeg blir så glad av å lese dette!❤️ Har du fått time til oul? Jeg har fått 2. Juni. Måtte tiden gå fort dit! Er i dag 12+3 og har heller aldri mistet så sent!👍👍👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...