Gå til innhold

Ny abort på gang..nå mister jeg motet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Positiv test i dag, 8 dpo. Pleier alltid å få tidlig positiv, også den gangen jeg gikk til termin. Bortsett fra forrige gang, da ble den ikke ordentlig positiv før to dager etter IKM. Skal ta test annenhver dag fremover for å se at den blir sterkere. Har begynt på albyl og Lutinus i dag. Kryss fingrene for meg. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Positiv test i dag, 8 dpo. Pleier alltid å få tidlig positiv, også den gangen jeg gikk til termin. Bortsett fra forrige gang, da ble den ikke ordentlig positiv før to dager etter IKM. Skal ta test annenhver dag fremover for å se at den blir sterkere. Har begynt på albyl og Lutinus i dag. Kryss fingrene for meg. HI

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Krysser fingrene!! Du kan også be om hcg-målinger, høye tall indikerer god utvikling. 

 

Anonymous poster hash: bbcd7...f84

Lenke til kommentar

Hva er albyl og lutinus? Er det tabeletter? Og hva hjelper de mot?

 

Krysser fingrene for deg

 

 

albyl e er blodfortynnende (tablett)

lutinus er progesteron (vaginaltablett)

Lenke til kommentar

Gratulere med ny graviditet :) Jeg gikk på Lutinus og Albyl-e denne graviditeten. Fra positiv test, og sluttet på Lutinus da jeg nærmet meg 12 uker. 

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Annonse

Takk for svar, godt å kunne dele med noen. Har ikke engang sagt noe til mannen...det har vært så mange nedturer så jeg holder det for meg selv til jeg har vært på UL uke 7. Han er sliten av dette, han også. Min store skrekk er at han skal få nok og gi opp...

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Er dette noe man kan få prøve når man har mistet to på rad, eller må det være 3?

 

Skjønner tankegangen din med å ikke fortelle mannen før ultralyd. Tenker tanken selv, men usikker på om han hadde blitt lei seg. Er jo også godt å ha ham der hele veien, når man trenger å snakke om bekymringene man har. Klem til deg!

Lenke til kommentar

Streken sterkere i går 10dpo.

Jeg har ikke så stort behov for å snakke med mannen eller venner om dette. Har kanskje blitt litt flat i følelsene etter alt som har skjedd.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Anonym:

men denne gangen krysser jeg alt jeg har for at det er ditt lille mirakel i magen nå!!! absolutt ikke rart man blir litt flat i følelsene, men det er vektig å også ha håp og kunne tenke positive tanker, og spesielt nå man er blitt gravid! må gå masse positiv energi til embryoet vettu <3

 

denne gangen fortalte vi foreldre allerede i uke 5.. før har vi holdt kjeft... men jeg bestemte meg for at de skulle få lov å være med på gleden også, ikke bare nedturene... (jeg har tidligere ikke fortalt om graviditetene, men når jeg hr mistet, så har de fått vite det...)

 

kanskje var det all denne positive energien som skulle til? sitter i hvert fall i uke 20 nå med en frisk jente i magen... og alt annet jeg har drømt om i 5 år har plutselig løsnet!! så, selv om livet føles jævlig og urettferdig og trist nå, så kan det altså snu seg!!

 

Sienna: Jeg ville dratt til legen og spurt uansett... da får du i hvert fall et svar.. du bør nok bestille en time hos gyn, da fastlegene somregel har lite peiling på ufrivillig barnløshet og hab.bort! Utrolig trist at du har mistet igjen :(

 

sender dere begge en god klem og gode tanker <3

Lenke til kommentar

IKM i dag, ny test med sterkere strek. Da er det bare å vente og se..

Kjenner jeg blir stresset av når folk sier ikke stress, fosteret merker det. Eller: tenk positivt, fosteret merker det. Ingenting som gir meg høye skuldre og hjertebank som akkurat det. Det gir meg følelsen av at jeg kan styre situasjonen i en retning eller annen.

 

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

IKM i dag, ny test med sterkere strek. Da er det bare å vente og se..

Kjenner jeg blir stresset av når folk sier ikke stress, fosteret merker det. Eller: tenk positivt, fosteret merker det. Ingenting som gir meg høye skuldre og hjertebank som akkurat det. Det gir meg følelsen av at jeg kan styre situasjonen i en retning eller annen.

 

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Senk skuldrene. Hvis det hadde vært tilfelle dette med stress hadde det ALDRI blitt født barn i krigsrammede land.

Lenke til kommentar

 

IKM i dag, ny test med sterkere strek. Da er det bare å vente og se..

Kjenner jeg blir stresset av når folk sier ikke stress, fosteret merker det. Eller: tenk positivt, fosteret merker det. Ingenting som gir meg høye skuldre og hjertebank som akkurat det. Det gir meg følelsen av at jeg kan styre situasjonen i en retning eller annen.

 

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Senk skuldrene. Hvis det hadde vært tilfelle dette med stress hadde det ALDRI blitt født barn i krigsrammede land.

Jeg vet :-)

Det er bare det at alle disse gode rådene går meg på nervene.

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Annonse

Enig med Lulle :) Det er bare fint å være positiv om du klarer det, men du mister nok ikke av at du stresser med det til tider heller. Det er i hvert fall min erfaring. Du kan prøve med positiv realist- tankegang. Det anbefalte gynekologen min ;) 

 

Jeg tror egentlig ikke du kan styre så mye i hvilken retning det går. Du må satse på det går bra, og det gjør det helt sikkert. Prøv og finn på ting du liker, ting som kan få deg til å tenke på andre ting (som feks hvorfor jeg skrev ting tre-fire ganger ila en setning..)  :huh:

Lenke til kommentar

IKM i dag, ny test med sterkere strek. Da er det bare å vente og se..

Kjenner jeg blir stresset av når folk sier ikke stress, fosteret merker det. Eller: tenk positivt, fosteret merker det. Ingenting som gir meg høye skuldre og hjertebank som akkurat det. Det gir meg følelsen av at jeg kan styre situasjonen i en retning eller annen.

 

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

heh det var ikke akkurat det som var ment med det jeg skrev altså, for jeg blir også gal av at folk sier ikke stress, bare la det skje osv.... og du kan tro at jeg har hatt mange stunder med stress i dette svangerskapet også.. men noe løsnet, og det har løsnet i hele livet mitt, ikke bare ang graviditet...

Lenke til kommentar

Ny test i dag, tre dager over IKM, teststrek like sterk som kontrollstrek. Så her stiger hcg, iallefall. Murringer og ømme bryster, masse lysegul utflod. Minner så langt om svangerskapet jeg hadde da jeg gikk til termin, det er veldig positivt!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

5+0 og fortsatt symptomer,men de kommer og går litt. I dag var teststreken sterkere enn kontrollstreken.

Ca to uker til første UL. Håper og ber...

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

Så bra at HCG stiger og at du har fine symptomer! Lover veldig bra, håper tiden bare ikke blir alt for lang!😄 Selv er jeg ca 4+4 i dag, og dette er min 5. graviditet uten at vi har fått barn!

Jeg heier på oss!💕

Lenke til kommentar

Ja, heier på oss, jeg også, Drømmesofie!

I dag tok jeg en digital og den sa 3+, så jeg er i rute på hcg-stigning. 5+3 i dag. Kvalm også nå. Det har jeg ikke vært de gangene jeg har abortert (selv ikke der hvor jeg har sett hjerteaktivitet på UL), så tar det som et veldig godt tegn. Har fått time til UL 10/3. Snart bare en uke til!

 

Anonymous poster hash: 35966...c40

Lenke til kommentar

hipp hurra for dere :) denne gangen som alt er bra, begynte jeg å spy i uke 3+5 :P så kvalme er et supert tegn :P selv om det er slitsomt når det fortsatt står på i uke 22 :P

 

ikke lenge til 10 mars da :) krysser fingrene for dere begge!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...