Gå til innhold

Er det noen her som kjenner en homofil som vet dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kunne familien allerede se at han var homofil som barn?

 

Jeg tror min sønn er homofil men til de få jeg har nevnt det til så er det liksom ikke helt populært å prate om at en tror sønnen er homofil og derfor spør jeg her heller. 

 

Og bare så det er sagt, om han er det så er det selvfølgelig helt ok så det er ikke derfor jeg spør..

 

Sønnen min er 8 år og fortsatt har han ingen "gutte-interesser". Bygger lego og leker litt med biler noen ganger men blir liksom ikke oppslukt i det hele tatt. Liker best å være med jentevenner og er veldig populær blant de. Liker ikke fotball. Han er veldig snill og kan gjerne plutselig stå på vaskerommet og ta ut av vaskemaskinen e.l. Ser ofte veldig godt hva som bør gjøres av husarbeid. 

Har alltid vært veldig opptatt av klærne sine. Og han kan heller ikke gå med skitne klær, da skifter han med en gang. 

 

Ellers er han fryktelig sta og han er ofte frustrert og virker ikke som han helt har "funnet seg selv". 

 

Han er verdens snilleste gutt og er veldig omsorgsfull og opptatt av rettferdighet. Han er også veldig fornuftig og klok. 

 

Selvfølgelig er det umulig for dere å si noe utifra det jeg har skrevet her men jeg lurer rett og slett på om noen av dere kjenner disse tingene igjen?

 

 



Anonymous poster hash: ae9d3...089
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fullstendig mulig å se homofili fra tidlig alder.

 

Men, det er likevel tidlig å spekulere når barnet er så ung :)

La han få bli kjent med seg selv litt og litt, og så ser man fort hvilken vei han velger ;)

Kanskje han rett og slett er mer i kontakt med sine feminine sider, men likefullt heterofil.

 

Det at han gjør husarbeid er jo litt uvesentlig. Det gjør man vel helt uavhengig av legning?



Anonymous poster hash: 5b721...064
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var min bror som barn også. Skydde fotball som pesten. Han er ikke homofil. Veldig glad i jenter. Litt for glad vil jeg påstå  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...