Gå til innhold

Vågen spesialistsenter og hypotyreose.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Husker at noen en gang her inne anbefalte Vågen spesialistsenter til en som slet med hypotyreose. Noen som vet hvilken lege der man bør kontakte? (Jobber mange leger der). Mannen min har alle (og sterke) symptomer på hypotyreose. Verdiene hans er bare litt unormale, og Levaxin hjelper ikke :( Fastlegen gjør ingenting for han. Jeg blir selv utslitt av å leve med ham når han er så syk. Begynner å bli desperat..

 

Anonymous poster hash: 8fa12...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVor lenge har han vært slik? Det kan jo ta en stund å finne riktig dosering med Levaxin. Uansett, gå til en som er spesialist på dette (endokrinolog). Bl.a. Vågen Spesialistsenter har et par stykker, se link: http://www.gulesider.no/f/v%C3%A5gen-spesialistsenter-as:84268264

 

Ellers kan du jo google deg fram til evt. andre. Tror forresten legen kan henvise deg.



Anonymous poster hash: 58fcb...347
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært sånn et par år. Tusen takk for svar. Vet du forresten om det er lang ventetid ved henvisning? (Han måtte ha det)

 

Anonymous poster hash: 8fa12...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Holm og han islendingen er anbefalt av flere. Alle er sikkert flinke. :)

 

På Holm har selv hjelpt meg, men det var ikke så kompliserte saker. De har nok ventelister, men jeg har vært heldig og kom raskt til.

 

Anonymous poster hash: f0a13...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er Stefnir #4 sikter til, så er han superflink! Jeg gikk til han, men da jobbet han en annen plass, og jeg kan godt anbefale han. 



Anonymous poster hash: ec3ff...cac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...