Gå til innhold

Dere som fikk gutt først, så jente...se hit litt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjorde dere med klær? Arvet jenta alt, eller fikk hun egne klær?

 

Min jente er 2 mnd og har to storebrødre. Jeg tenkte at hun skulle arve mye klær fra de, men ettersom hun ser ut som en gutt om hun har på seg gutteklær så har hun ikke arvet så mye... 

De gutteklærne jeg har e rveldig fargerike og hun ser ikke bra ut i for mye farger. Hun er finest i feminine klær og feminine farger.

 

Er jeg helt på bærtur synes du når jeg kjøper nye klær til henne? Det blir ikke flere barn,så ingen kommer til å arve henne...

 

 

Hva gjorde du?



Anonymous poster hash: b913f...204
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun arvet noen få nøytrale plagg etter broren, men ellers kjøpte vi alt nytt:)

 

Anonymous poster hash: c58d1...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arvet litt. Utedresser, luer, osv. Stort sett ingen vanlige klær.



Anonymous poster hash: f9335...da2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe arvet hun, som blå utedresser og luer og votter som var blå.men det ble mye nytt ja.Nå er det bare rosa og lilla sim gjelder, så nå er det slutt på å arve.



Anonymous poster hash: 6ba4a...315
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun arvet noen få nøytrale plagg etter broren, men ellers kjøpte vi alt nytt:)

 

Anonymous poster hash: c58d1...893

godt å høre! :)

Trodde jeg var megasær som ikke vil ha på henne hva som helst... ;)

HI

 

flere?

 

Anonymous poster hash: b913f...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste mor har også to storebrødre, hun brukte noen nattaser og bodyer. Eller "sløve klær" som vi bare brukte hjemme. Når hun ble eldre brukte hun yttertøyet etter brødrene (det som ikke var utslitt), å da brukte hun ei typisk jente lue til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har arvet så og si alle bukser, alle de nøytrale bodyene, alle pysjer, sokker og strømpebukser, alt det nøytrale utetøyet. Men jeg har kjøpt mye nytt også, samt fått, slik at når jeg bruker det etter brødrene har hun på seg typiske jentefarger og feminine klær :) Nå er hun 7 mnd og det meste av nytt hun får er str 80-86 og oppover for da er det ikke lengere noe særlig å hente etter guttene :) Da mye kjoler, tunika og tights, og annet jentete som blir handlet inn. Hun har alltid strikk eller spenne i håret, noe feminint og jentete på seg :) Jeg som liksom ikke skulle bli så opptatt av å få jente, går nå bananas i alt det fine til jenter ;) Skal sies at før hun ble født kjøpte jeg kun 2 jentebodyer og føler jeg fortjener å ta igjen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har arvet så og si alle bukser, alle de nøytrale bodyene, alle pysjer, sokker og strømpebukser, alt det nøytrale utetøyet. Men jeg har kjøpt mye nytt også, samt fått, slik at når jeg bruker det etter brødrene har hun på seg typiske jentefarger og feminine klær :) Nå er hun 7 mnd og det meste av nytt hun får er str 80-86 og oppover for da er det ikke lengere noe særlig å hente etter guttene :) Da mye kjoler, tunika og tights, og annet jentete som blir handlet inn. Hun har alltid strikk eller spenne i håret, noe feminint og jentete på seg :) Jeg som liksom ikke skulle bli så opptatt av å få jente, går nå bananas i alt det fine til jenter ;) Skal sies at før hun ble født kjøpte jeg kun 2 jentebodyer og føler jeg fortjener å ta igjen nå :P

Haha, jeg er helt lik deg! :D

Jeg visste ikke at hun var jente før hun ble født, og nå går jeg helt i taket av alt det fine tøyet som finnes til jenter, det er jo så masse fine feminine plagg!!

Hun skal arve utetøy, der har jeg kjøpt dyrt nettopp pga kvalitet og arv, men av vanlige klær tror jeg det blir lite arv, fordi jeg ikke klarer å ikke handle når jeg ser noe fint i butikkene...

 

HI

 

Anonymous poster hash: b913f...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...