Gå til innhold

Så kjedelig å måtte skrolle seg nedover når man skal besvare innlegg..


Suretær

Anbefalte innlegg

Før kom man automatisk til bunnen, nå blir som regel svar liggende oppå andres fordi folk ikke skroller ned.

På mobil er utrolig vanskelig å se om man har kommet i bunn av innlegget før man skriver.

Kan det fikses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest MaJo0812

Enig, dytter denne. Klønete på mobil, svaret havnet ofte øverst eller midt i. Ser det skjer med andre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå er det slik at du på web kommer til toppen og på mobil kommer til bunnen av tråden eller debatten.

Er det slik at dere ønsker at man alltid skal komme til bunnen?

 

Skal se hva jeg kan gjøre på denne.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaJo0812

Hei.

Nå er det slik at du på web kommper til toppen og på mobil kommer til bunnen av tråden eller debatten.

Er det slik at dere ønsker at man alltid skal komme til bunnen?

 

Skal se hva jeg kan gjøre på denne.

:)

Når man siterer kommer man øverst med mobilen. Må da scrolle ned i den lille ruta for å få satt svaret sitt nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mobilen kommer jeg til det første nye innlegget som jeg ikke har lest før (når jeg er innlogget). Synes det fungerer veldig bra.

 

Anonymous poster hash: 1f16c...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaJo0812

På mobilen kommer jeg til det første nye innlegget som jeg ikke har lest før (når jeg er innlogget). Synes det fungerer veldig bra.

 

Anonymous poster hash: 1f16c...45c

Ja når du leser er det fint, men når du skal svare og trykker svar for å sitere ( som jeg gjorde nå) så står markøren øverst, altså over det du har skrevet. Man må da scrolle seg ned til etter "quote" for å skrive. Det er dette som er tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MaJo0812

 

Hei.

Nå er det slik at du på web kommper til toppen og på mobil kommer til bunnen av tråden eller debatten.

Er det slik at dere ønsker at man alltid skal komme til bunnen?

 

Skal se hva jeg kan gjøre på denne.

:)

Når man siterer kommer man øverst med mobilen. Må da scrolle ned i den lille ruta for å få satt svaret sitt nederst.

Dytter denne også.. Tungvint å måtte scrolle ned for å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest MaJo0812

Hos meg virker varsler kun på innlegg jeg selv har laget. Når jeg svarer på en annens tråd får jeg ikke varsler. Utrolig irriterende..

 

Og ja. Det der med å scrolle ned til bunnen med å skrive er og tungvint..

Endret av MaJo0812
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaJo0812

Hos meg virker varsler kun på innlegg jeg selv har laget. Når jeg svarer på en annens tråd får jeg ikke varsler. Utrolig irriterende..

 

Og ja. Det der med å scrolle ned til bunnen med å skrive er og tungvint..

Tar det tilbake, nå fikk jeg ikke varsler på eget innlegg heller, selvom hadde fått 9 svar.. Og det å måtte scrolle ned når man svarer, kan dere se å få fikset det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MaJo0812

Til info: Har lagt det inn som oppgave hos teknisk. :)

Fikk du noe svar her? Hadde vært fint om svaret kom automatisk under den teksten man svarer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morn du

 

Til info: Har lagt det inn som oppgave hos teknisk. :)

Fikk du noe svar her? Hadde vært fint om svaret kom automatisk under den teksten man svarer på.

Eliiiin, er det noe fremgamg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...

Hei,

 

og beklager at dette har tatt litt tid. Tekniker har nå endret litt slik at innlegget skal være "ferdigscrollet" når dere trykker på svar. Flott om dere sjekker om det fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

og beklager at dette har tatt litt tid. Tekniker har nå endret litt slik at innlegget skal være "ferdigscrollet" når dere trykker på svar. Flott om dere sjekker om det fungerer. :)

Det fungerer hos meg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Hei,

 

og beklager at dette har tatt litt tid. Tekniker har nå endret litt slik at innlegget skal være "ferdigscrollet" når dere trykker på svar. Flott om dere sjekker om det fungerer. :)

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...