Gå til innhold

Her er Månedens bruker og Månedens innlegg for juni!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

For andre gang kårer vi månedens bruker og månedens innlegg! Har fått masse hjelp av dere til å finne gode innlegg og tips til brukere som skriver godt og bidrar i debatter, og det er jeg kjempeglad for! Nytt denne måneden var månedens innlegg kunne være skrevet anonymt.

 

Månedens bruker er: Cat 68 som tar opp et viktig tema, nemlig det å leve med en usynlig sykdom. Les innlegget her

 

Månedens innlegg: Et veldig sterkt innlegg, skrevet av en anonym bruker om voldtekt. Les innlegget her

 

 

I samarbeid med TASSIMO Joy og Bosch gir vi hver av vinnerne en kul kaffemaskin som garantert gjør morgenen hyggelig og god. Maskinen har et stilrent design og sklir rett inn på kjøkkenet. Denne nykommeren finner du i purpur, helhvit og intens sort. Våre vinnere får enten sort eller purpur.

Sammen_46_jpg_516137a.jpg

Maskinen er helautomatisk og svært brukervennlig. Stor vannbeholder gjør at du kan lage mange drikker uten å fylle på vann, og når beholderen er tom kan den fjernes enkelt. TASSIMO brygger velkjente drikker fra sterke brands som Freia, Twinings og Gevalia. Du blir barista i ditt eget hjem og kan lage kraftfull espresso, søt latte macchiato, te i ulike smaksvarianter eller en varm sjokoladedrikk.

På drikkemenyen til TASSIMO finner du mer enn 40 forskjellige smaker, for mer informasjon om tilgjengelige TDiscs (kapsler): https://www.tassimo....c-varianter/891

Maskinene har en verdi på 1790,- pr stk. og selges hos blant annet Elkjøp, Expert, SmartClub og Coop OBS, samt i TASSIMOs nettbutikk. T-Discs (kapslene) koster fra 40-60 NOK, avhengig av utsalgssted. Disse får du kjøpt i dagligvaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anybody

Jeg vil gi en aldri så liten nominasjon til meg slev jeg da :) jeg er jovial tidvis morsom også foret jeg folket med sukker og klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nominerer Countess :) har lagt merke til henne tidligere, men i det siste har hun "blomstret" igjen :) synes hun svarer saklig og sier sine meninger uten å tråkke noen på tærne. Og tidligere i dag la jeg merke til at hun svarte på en tråd, der Hi misforsto og mente hun var frekk. Da var hun rask til å korrigere å beklage seg. Dn snill, engasjert og hyggelg bruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk jeg burde få kaffemaskin for lang og tro tjeneste.

Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk jeg burde få kaffemaskin for lang og tro tjeneste.

Den er jeg egentlig helt enig i, men da burde søren meg jeg også få en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen! Jeg skal gå gjennom nominasjonene deres! Begynner å få mange fine kandidater nå :)

 

Ha en super dag!

 

Anne Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk jeg burde få kaffemaskin for lang og tro tjeneste.

Støtter denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeeeiiii! Nå ble jeg orntlig glad. Tuuuuuusen takk til alle som har stemt på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer!

Jeeeeiiii! Nå ble jeg orntlig glad. Tuuuuuusen takk til alle som har stemt på meg :)

 

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke for både nominasjon og premie.

Innlegget mitt var kun for å vise hvor hjelpeløs en er og hvordan prosessen er etter å ha blitt voldtatt.

Skrev det som et innblikk i min historie grunnet flere innlegg om eks voldtektssaken i Bergen der jenta får gjennomgå av bedrevitere og forståsegpåere.

 

Syns det er trist å si takk for at min historie har rørt ved så mange, men det føltes godt å få det ut igjen.

 

Igjen takk for all støtte, det har betydd utrolig mye for meg

 

R.V

 

Anonymous poster hash: 84df8...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer!

Vil takke for både nominasjon og premie.

Innlegget mitt var kun for å vise hvor hjelpeløs en er og hvordan prosessen er etter å ha blitt voldtatt.

Skrev det som et innblikk i min historie grunnet flere innlegg om eks voldtektssaken i Bergen der jenta får gjennomgå av bedrevitere og forståsegpåere.

Syns det er trist å si takk for at min historie har rørt ved så mange, men det føltes godt å få det ut igjen.

Igjen takk for all støtte, det har betydd utrolig mye for meg

R.VAnonymous poster hash: 84df8...193

Gratulerer til deg også! Veldig sterk historie!

Ønsker deg alt godt i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke for både nominasjon og premie.

Innlegget mitt var kun for å vise hvor hjelpeløs en er og hvordan prosessen er etter å ha blitt voldtatt.

Skrev det som et innblikk i min historie grunnet flere innlegg om eks voldtektssaken i Bergen der jenta får gjennomgå av bedrevitere og forståsegpåere.

Syns det er trist å si takk for at min historie har rørt ved så mange, men det føltes godt å få det ut igjen.

Igjen takk for all støtte, det har betydd utrolig mye for meg

R.VAnonymous poster hash: 84df8...193

Gratulerer til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...