Gå til innhold

Vintermager i Bergen?


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei alle sammen...jeg har termin 2 desember og er 29 år. Har ultralyd imorgen!!spennende!! Hadde vert kjekt og blitt kjent med noen som er like langt på vei!!....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann! Jeg kan godt møte noen i juli/aug! Senere er jeg muligens en hval som ikke kommer meg så langt avgårde ;)  Venter tvillinger i oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann! Hvordan går det med vintermagene?!

Treff uke 35 noen?! Kanskje Matbørsen kunne vært greit, så finner alle noe de har lyst på. 19.30-tiden?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hvordan går det med vintermagene?!

Treff uke 35 noen?! Kanskje Matbørsen kunne vært greit, så finner alle noe de har lyst på. 19.30-tiden?!

 

Her går det finfint! ;-)

Jeg er gjerne med på å møtes i uke 35, så lenge det blir på en hverdag (reiser til Spania den helgen). Men hvis det skulle vise seg at det ikke kan passe for noen andre, så får jeg bare vente til et annet treff. Har også muligheter når som helst før det, men kommer jo helt ann på hva dere andre kan og er i form til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg er på ferie den uken og første uken i sept, men kan ikke vi prøve uke 37?:-D matbørsen høres veldig bra ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at mange har lyst å møtes!! Da inviteres alle bergenske vintermager til Matbørsen klokken 19.30 den 9. september! Selveste valgdagen:-) Jeg kan opprette en hendelse på det når jeg er tilbake fra ferie til uken. Når vi ser hvor mange vi blir, så kan vi reservere bord.

Selv venter jeg nr 3 (!) i månedsskiftet januar/feb. Har en på 4 og en på 2 fra før, og er selv 32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende! :D  Godt vi får det til! Jeg får førstemann i des/januar, og kjenner kun en i Bergen som venter barn - men det er neste mnd! Så blir kjekt å bli kjent med noen som får ca samtidig som meg.  :rolleyes:

Satser på at dere er en gjeng med trivelige damer!  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Kom jo plutselig på at jeg kommer jo HJEM fra ferie den 9. .. Men skal ha kommet i hus til kl 17, hvis ingenting blir forsinket.

Jeg satser på at jeg kommer likevel, med forbehold ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Skal dere fortsatt møtes den 9.september? I så fall kan jeg tenke meg å være med :-) er 30 år og venter min første i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så koselig! Kom, kom :-) Ingen planer om å avlyse. Matbørsen er jo ganske stor. Skal vi bestemme oss for et sted/område vi setter oss slik at vi finner hverandre? Tror ikke det går å reservere bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan prøve. Men det kan også være opptatt der vi tenker å sitte. Tror det er et langbord på zupperia-delen. Det er rett inn forbi hoveddøren, til høyre. Kanskje prøve der? Ellers tror jeg vi kan sette sammen bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...