Gå til innhold

Hvordan feirer dere fødselsdagen til deres 6-7-8 åring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har det vært veldig mange opplevelsesfester. Har sett litt på prisene og det vil jo koste skjorta og vel så det å gjennomføre alle de alternativene. Har sett på bowling, kino, lekeland, tja...

 

Frister jo veldig i forhold til å slippe å ha 13-14 elleville gutter i hus, men samtidig... Har erfaring med å leie gymsalen, men det blir nå fort 1500 kr det også.

 

Anonym poster: 286e84006c578373512d8226d0ef952f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt bursdagene både på lekeland og hjemme.

Den beste og billigste var da vi hadde 25 stk ute i hagen.

Det var helt knall og kunne fint ha vart en time lenger.

 

Så har du stor nok uteplass kan jeg absolutt anbefale det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stor nok uteplass ja, hva gjorde dere da? Frilek eller hadde dere organsiert noen leker?

 

Anonym poster: 286e84006c578373512d8226d0ef952f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det også at det er travelt med så mange små i hus, men det er bare 2 timer og de timene går kjempe fort. ingen problem :-)

 

Anonym poster: 6be196e204d2158f5caf3956b7f17419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På selve dagen så tar vi med to av hans beste venner på lekeland og mcdonalds, så blir det spilling, godteri og overnatting hjemme etterpå.

Nærmeste helg så inviterer vi alle gutta i klassen til pølser og kaker.

 

Anonym poster: 45d789bdc69df692e21e858ca572501c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til leker vi kan finne på? Gutter. Vi har masse plen, men vi har ingen utespill. Bare fotball og mål. Har tenkt å kjøpe trampoline, men usikker på det enda. Er litt skeptisk til å ha trampoline.

 

Anonym poster: 286e84006c578373512d8226d0ef952f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forslag til leker vi kan finne på? Gutter. Vi har masse plen, men vi har ingen utespill. Bare fotball og mål. Har tenkt å kjøpe trampoline, men usikker på det enda. Er litt skeptisk til å ha trampoline.

 

Anonym poster: 286e84006c578373512d8226d0ef952f

 

jeg hadde ikke sluppet en gjeng gutter løs på trampolina, så ettersom dere ikke har det nå, så hadde jeg hvertfall ventet til etter bursdagen med å skaffe det.

 

Dere kan jo sparke litt fotball hvis dere har både fotball og mål. Hvis ikke går det jo an å ha f.eks sekkeløp (med søppelsekker), teppeleken (stolleken med tepper) eller potetløp. Jeg tror at jeg med så mange barn i en bursdag, så hadde jeg hatt noen leker klare sånn at ikke alle løper rundt, det tror jeg lett kan bli for kaotisk og da er det lett at noen blir uvenner og krangler.

 

Jeg ville også sørget for å være flere voksne enn meg og mannen, hvis ikke dere har besteforeldre el som kan hjelpe til, så ville jeg spurt foreldrene til noen av de beste kameratene om de kan hjelpe til.

 

Anonym poster: 753b1bbb4bc0501f9db6a3ed570acc5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har feiret hjemme og invitert kun de guttene som går på gruppa hans, slik at de blir maks 10. Feiret hjemme både til 6- og 7-årsdagen med tema hver gang. Første gang var det superhelt-bursdag og neste gang halloween-bursdag. På superhelt-bursdagen var sønnen her utkledd som super mario og da arrangerte vi "Mario-kart" på hoppeball to og to rundt i huset. Ingen premier, men alle elsket det! Også fiskedam til slutt.

På halloween-bursdagen hadde vi laget skattekart over kjellerstua og delt inn guttene i 2 og 3, hvor de skulle lete seg frem til godteriposene sine blant masse skumle ting vi hadde plassert ut i kjelleren. Kjempepopulært! Vi hadde ikke flere leker enn det, da bursdagene varte i kun 2 timer inkl. middag og kaker. 2 timer går fort!

 

Anonym poster: 02a888d35dc4e68fc11e2435ae9930dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekeland eller bowling. Jeg synes det er verdt hver eneste krone å kunne reise fra kaoset og hjem når bursdagen er ferdig. Og gutta har storkost seg - alltid.

Et år leide vi en fritidsklubb, var veldig billig, kun 300,-. Vi feiret de to eldste samme dag, med en times pause mellom "selskapene". En DJ ble leid inn en time x 2 og han var super. Laget leker med musikk og store som små koste seg.

I år ville 13-åringen kun ha et par kamerater hjem på pizza og film, vi ble jagd ut de timene ;) Kjøpte masse godteri og brus også. 8-åringen ville ha på Leos lekeland.

 

Anonym poster: c8a47adfd69ebeabe30d8e3c0d0be402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...