Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Planlegger nr.3-men når skal man starte? Hvor lang tid tok det for dere å bli gravid?

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 359 Innlegg:

Skrevet 23 mai 2013 - 21:08

Nå har vi bommet på barnehagestarten med nr.2, så nr.3 planlegges dessverre etter barnehage"fristen".
Har vært litt sløv med minipillen, og nå har jeg kuttet ut å ta den. Sambo er med på å prøve snart, men jeg har kuttet ut nå uten å varsle ifra. Av tidligere erfaring er babysex turn off. Det har tatt ca.6måneder å bli gravid de to første gangene. Er spent på hvor lang tid det vil ta nå!

Anonym poster: 320504011a4be720d84c7debbb928ced

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 PeppaPig

PeppaPig

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 241 Innlegg:
  • Sted

Skrevet 23 mai 2013 - 23:20

Tok 3 mnd første gang men mistet i uke 18. Så tok det 3 mnd andre gang og hun fyller snart 4. Har prøvd i snart halvannet år med andremann.

Utifra min egen erfaring tipper jeg derfor at dere kommer til å bruke 1pp eller mer :P

Lykke til!

#3 81-Mamma<3<3

81-Mamma<3<3

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 300 Innlegg:

Skrevet i går, 05:26

Vi har blitt gravid på 0,2 &1 forsøk. Men så har vi alltid prøvd tidlig også. Jeg har alltid vært redd for å ikke bli gravid, så har ikke gått på prevensjon mellom barna, og venter nr 3 på 4 år nå :) min filosofi er heller få barnet før enn senere, så jeg synes jo det er bare å kjøre på hvis man vil ha barn :)

#4 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 815 Innlegg:

Skrevet i dag, 08:40

Vi ble gravide på første, andre og tredje forsøk med de tre vi har :) Regner med å bruke fire måneder på nummer fire, hvis trenden fortsetter :P

#5 mams87

mams87

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 34 Innlegg:

Skrevet i dag, 08:45

Vi ble gravid på første forsøk. Og jeg syns det var fint å ha "babysex". Vi var så spent etterpå. Gikk rundt å lurte på om den skulle feste seg :D . Men vi trodde ikke det skulle gå så fort. Jeg hadde nettopp fjernet spiralen.

#6 hupsi

hupsi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 59 Innlegg:

Skrevet i dag, 12:51

Brukte 12 mnd. 13 pp satt den, utenfor tanke på eggløsning, mat og drikke:)

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 359 Innlegg:

Skrevet i dag, 15:53

jeg ble gravid på 1. forsøk med nr. 1, nå prøver vi på nr.2, er i pp 5...

Anonym poster: 8f5e6c9537d80a002ebb4cb7fceaa694