Gå til innhold

Vet om en som har fått kjæreste men ikke meldt fra til Nav.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan sende en anonym melding til dem?

 

Anonym poster: 0b708defca69aafb719e6ff65ef4a693

Hvorfor i all verden skal du gjøre det ?????

 

Anonym poster: 6fa912e0eb92bae1b732e7951b4b80c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan sende en anonym melding til dem?

 

Anonym poster: 0b708defca69aafb719e6ff65ef4a693

Å, herregud.... Skaff deg et liv! hva er det med folk her inne?

Dere elsker å sladre å angi i hytt og pine! Pass på dere selv.

 

Anonym poster: e07aaf6795bf5c2aca60da12668d7e97

 

Helt ærlig? Det er våre(Hvertfall mine) penger de snylter av, så jeg foretrekker at svindlere blir tatt!

 

HI, send inn en anonym melding, se på nav.no, finner sikkert info der. Så kan nav selv avgjøre hva de vil gjøre med informasjonen.

 

Selvfølgelig skal man velge fra om trygdejuks. Men hun har ingenting å melde fra om.

 

Anonym poster: 6723e0e04446d6639e0550069cca8cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du venter til januar med og melde henne. For hun svindler ikke nav før januar. Selv om hun fikk seg samboer i januar så har hun allikevel rett på stønader så lenge hun ikke får barn med sin nye samboer før det er gått 12 mnd eller at hennes samboer er barnas far. Hun kan bo med sin nye kjæreste i 1 år før hun vil miste stønader som aleneforsørger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du er i mitt liv HI. - pga oppførselen din.

 

Jeg jobber, jeg får ikke en eneste krone av NAV, (kun barnetrygd) jeg forsørger meg og mitt barn selv. Men måten du er på, liker jeg ikke. Beklager.

 

Jeg ville aldri blandet meg i andres PRIVATLIV, det kan være mye du ikke vet, kan jo til og med hende hun vil snakke med NAV selv?

Hun gjør jo ikke noe ulovlig da, hvis de bare har bodd sammen siden januar, de kan fint bo sammen noen mnd til uten at du trenger å bry deg. Vent litt med å "ta" noen før du virkelig har noe å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sende en anonym melding til dem?

 

Anonym poster: 0b708defca69aafb719e6ff65ef4a693

Å, herregud.... Skaff deg et liv! hva er det med folk her inne?

Dere elsker å sladre å angi i hytt og pine! Pass på dere selv.

 

Anonym poster: e07aaf6795bf5c2aca60da12668d7e97

 

Helt ærlig? Det er våre(Hvertfall mine) penger de snylter av, så jeg foretrekker at svindlere blir tatt!

 

HI, send inn en anonym melding, se på nav.no, finner sikkert info der. Så kan nav selv avgjøre hva de vil gjøre med informasjonen.

 

Selvfølgelig skal man velge fra om trygdejuks. Men hun har ingenting å melde fra om.

 

Anonym poster: 6723e0e04446d6639e0550069cca8cd2

 

Men nå er det ikke noe å melde før januar 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What comes around goes around......

 

Melder du ifra, dukker det sikkert opp en situasjon snart hvor du selv behøver litt "nåde"..... Parkeringa har gått ut, du står i kø på senteret og du ber en stille bønn om at du ikke har fått/ får bot......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

For øvrig vet ingen av dere om det er overgangsstønad hun mottar. Andre ytelser påvirkes ikke av samboerspørsmålet. Fins mange enslige mødre som ikke får OS, det kommer an på om de har søkt om det og om de har kvalifisert til det. Før neste januar kan dama ha gifta seg og fått barn med fyren, og spørsmålet er ikke lenger et spørsmål... Tåpelig problemstilling, HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

For øvrig vet ingen av dere om det er overgangsstønad hun mottar. Andre ytelser påvirkes ikke av samboerspørsmålet. Fins mange enslige mødre som ikke får OS, det kommer an på om de har søkt om det og om de har kvalifisert til det. Før neste januar kan dama ha gifta seg og fått barn med fyren, og spørsmålet er ikke lenger et spørsmål... Tåpelig problemstilling, HI.

 

Jeg fikk aldri OS som alenemor. Da det gikk 12 måneder etter at jeg flyttet sammen med ny samboer forsvant utvidet barnetrygd, that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la bitterheten ta deg. Kom deg videre med ditt liv, for de gjør ikke noe galt før de har bodd sammen i 12 mnd.

 

Den nye samboern finner nok ut etterhvert hvordan eksen din er, for det skjer ofte at når en starter et forhold med overlapping så hopper en videre til noe nytt når det nye forholdet er blitt en vane.

 

Anonym poster: 8a4a483eb2291d062dede2b5edef6ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dere kan ikke være gode venninner isåfall..

Man kan være samboer et helt år ja.. Men meld fra du. Er jo det venninner er til?'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sende en anonym melding til dem?

 

Anonym poster: 0b708defca69aafb719e6ff65ef4a693

 

Er du fra Østfold? Er du min "venninne"??

Jeg fikk ny samboer og flyttet sammen i januar.

Har også meld ifra til NAV om det, men falt meg ikke inn å informere venner om det.

Hadde jeg visst jeg hadde sånne venner så..

 

Anonym poster: 272fa669db8d1f9d00d783c3447f375f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Margrethe Munthe skrev det så fint:

 

"Sladrehank, skal selv ha bank,

for han har en lei skavank:

synes selv han er så bra,

men om andre ondt han sa.

 

Hvis du vil med sladder gå,

skal du få en pose på.

Pass deg selv og pass din rygg,

du kan aldri være trygg."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sende en anonym melding til dem?

 

Anonym poster: 0b708defca69aafb719e6ff65ef4a693

Å, herregud.... Skaff deg et liv! hva er det med folk her inne?

Dere elsker å sladre å angi i hytt og pine! Pass på dere selv.

 

Anonym poster: e07aaf6795bf5c2aca60da12668d7e97

 

Helt ærlig? Det er våre(Hvertfall mine) penger de snylter av, så jeg foretrekker at svindlere blir tatt!

 

HI, send inn en anonym melding, se på nav.no, finner sikkert info der. Så kan nav selv avgjøre hva de vil gjøre med informasjonen.

 

Du får jo ikke dine penger tilbake fordet,, og dessuten gjør hun ikke noe ulovlig. Lær deg å lese!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan sende en anonym melding til dem?

 

Anonym poster: 0b708defca69aafb719e6ff65ef4a693

Å, herregud.... Skaff deg et liv! hva er det med folk her inne?

Dere elsker å sladre å angi i hytt og pine! Pass på dere selv.

 

Anonym poster: e07aaf6795bf5c2aca60da12668d7e97

 

Helt ærlig? Det er våre(Hvertfall mine) penger de snylter av, så jeg foretrekker at svindlere blir tatt!

 

HI, send inn en anonym melding, se på nav.no, finner sikkert info der. Så kan nav selv avgjøre hva de vil gjøre med informasjonen.

 

Du får jo ikke dine penger tilbake fordet,, og dessuten gjør hun ikke noe ulovlig. Lær deg å lese!!

 

Det handler ikke om at jeg skal få tilbake pengene mine, og det har jeg aldri skrevet heller.

Ja, jeg skjønte etter at jeg hadde skrevet innlegg at hun gjorde det som hevn, men det ble skrevet mens jeg skrev innlegget. Så ser ikke helt hvordan jeg skulle vite om det var for å hevne seg og at det ikke hadde gått over ett år?

 

Jeg kan å lese jeg, skjønner ikke helt hvorfor du skal begynne å bli frekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare direkte.. :) Hater at skattepengene mine går til masse ting jeg og. Men hjelper ikke hisse meg opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meld fra. Jeg er så glad du ikke er min venninne. Ikke at jeg har barn, dessuten er jeg gift, men hallo! Oppfør deg menneske! Uncool! Venninnen din har sikkert meldt ifra, og som de andre sier, 12 mnd må det går for støtten evt. forsvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan VET du at hun ikke har meldt fra til nav?? Kan du svare på det? Tviler på at hun informerer deg om hva som skjer i livet deres.

 

 

Anonym poster: 32ec13a58504bac660090291c656715b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses for noen folk det finnes. Noen virker lete etter andres "misstak"...selv der det ikke er noe. Folk skal melde hverandre hit og dit. Hva er det man ønsker å oppnå? Jeg gjør stort sett ikke ulovlige ting og liker når folk gjør riktig for seg. Men jeg har ikke noe behov for å lete etter ting å melde. ALLE har noen svinn på skogen. Si meg den personen som aldri fått betalt "skattefritt", brukt svart arbeidskraft, kjørt for fort, jukset litt med arv på forskudd..etc.Hvis man selv ikke er 100% korrekte hele tiden, så bør man først og fremst passe sine egne saker.

 

Anonym poster: 3064a1a22a219f1e9eee1912d46b7ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...