Gå til innhold

Er dette ekstremt uansvarlig om jeg gjør det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en fotballbane rett oppfor leiligheten min, kan se ungen sitt soverom derfra ( 4 år). Alenemamma, og fikk ikke tak i barnepass i kveld. Hadde litt lyst å løpe litt på banen der oppe. Uansvarlig om jeg gjør det når barnet sover? Sover tungt, og jeg kan som sagt se leiligheten derfra. Omtrent ett minutt å løpe opp dit..

 

Anonym poster: 1337fc5913b433133ffde04de7e6c669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel litt i gråsonen. Selv om du kan se leiligheten, så kan ikke han se deg. Hva om han våkner og du ikke er der...

 

Prøvd med en babycal til banen?

 

Anonym poster: 9b507374979725ab8f1fdb1c83ed281a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt uansvarlig, ja. Ungen kan jo fremdeles våkne, illskrike, stå opp og finne på ganske mye rart uten at du får det med deg.

 

Anonym poster: 32b126d619c11a2252b5ce7533f5adf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fotballbane rett oppfor leiligheten min, kan se ungen sitt soverom derfra ( 4 år). Alenemamma, og fikk ikke tak i barnepass i kveld. Hadde litt lyst å løpe litt på banen der oppe. Uansvarlig om jeg gjør det når barnet sover? Sover tungt, og jeg kan som sagt se leiligheten derfra. Omtrent ett minutt å løpe opp dit..

 

Anonym poster: 1337fc5913b433133ffde04de7e6c669

Du hører jo ikke ungen om noe skulle skje da. Liten sjanse, men jeg hadde ikke gjort det.

 

Anonym poster: 401430b62ae2c48cbb7ccc1ede642d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du babycall som rekker bort dit? Kan evnt ta med den.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke babycall nei, til en 4 åring! Men jeg tenkte jo at jeg kunne løpe ned ved jevne mellomrom for å sjekke?

 

Anonym poster: f16eddc9b990aa78ea15bc7d7f21fc74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med babycall? Ja

Uten babycall? Nei

 

Jeg bruker babycall om jeg sitter i hagen til naboene (vegg-i-vegg) og mine barn er 3 år og 6 år. Om du ikke kan høre barnet så er du for langt unna

 

Anonym poster: 2302c15537dd73ace9a2bfa1d8c7f568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig uansvarlig med mindre du har babycall. Har du babycall er det absolutt ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det.

 

Om ungen blir skutt syk og spyr i senga, får mareritt og våkner med et hyl e.l. er du ikke der. Er jo ikke ofte sånt skjer, men det skjer jo noen ganger i løpet av oppveksten til et barn...

 

Anonym poster: 01dee51f690fb14c8d2ca14fa1687b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker at han er for stor til at du skal bruke baby call? Det er for at du skal høre dersom han våkner da.. Dumma :P

 

Anonym poster: db978338f9da620be3bdc029df1cced4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg hadde gjort det. Hopp tau eller dans på stua hvis du trenger å få ut litt energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Det hjelper jo ikke å se utsiden av huset da?

 

Hvis ikke barnet vet hvor du er hvis han skulle våkne hadde jeg aldri gjort det. 10 min kan være uendelig lenge for en redd liten gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke gjort det. hva med å løpe opp og ned trappene, så kan du løpe en tur innom gangen i leiligheten hver gang du er ferdig med en runde. Da har du god kontroll, og får trimmet samtidig ;)

 

Anonym poster: 064c9bc665df386b6a22b28f13cff7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - i kveld går det ikke, men du tar en prat med barnet om at du vil gjøre dette om kvelden (vi som bor i enebolig går jo utenfor huset og ordner i hagen når barnet sover, men vi har avtalt det med henne og hun bare kommer ut eller roper høyt, så hører vi henne). Si til ham hva han skal gjøre hvis det er noe (ha vinduet hans åpent og at han kan rope der. Prøv det gjerne på dagtid så han ser at det er greit.

 

Anonym poster: 9ea1e6874c89275e58d579e307e6d3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...