Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Harry med tattoo over hele armen?

• Logg inn for å svare
16 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i går, 22:21

Nettopp gått gjennom en stor livserfaring. Ønsker en tatto av havfrue over ene armen. Blått og sort. Handler om egen frigjørelse fra alle krav i samfunnet. Synes du det er Harry?

Anonym poster: e3e964b1d58f3f96ae7589e3e5403fff

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 607 Innlegg:

Skrevet i går, 22:22

Blodharry!

#3 Anniepannie

Anniepannie

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 103 Innlegg:

Skrevet i går, 22:23

Nei. Mange synes det, men som regel er tattoveringer mer en livsstil og du trenger jo ikke bry deg om hva andre mener. Jeg har 4 tattoveringer, ene er en ganske stor på ryggen og jeg har piercinger. Jeg handler også på Svinesund og mange mener det er harry og :P

Om du vil ha det bør du ta det, men bare vær helt sikker. Husk at den blir der for alltid ;)

#4 Skofantomet

Skofantomet

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 272 Innlegg:

Skrevet i går, 22:24

Slett ikke. Har sykt lyst på en sleeve på hele armen, men det som stopper meg er at jeg vet jeg blir gammel en dag. Noe å huske på :)

#5 mamma_bergen

mamma_bergen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 604 Innlegg:

Skrevet i går, 22:25

Dette er valg man må ta selv og ikke la seg styre av hva andre syns :)

Jeg har selv 5 stk,tre av dem er ganske store ;) Og for meg,så er de en del av det som er akkurat meg :)

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i går, 22:27

Nei, nei, nei, neeeeeeei!
Yjekk!

Anonym poster: 05f8f8e59aa8636193d4778c9d37ddcc

#7 Gabrielle

Gabrielle

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 265 Innlegg:
  • StedWisteria Lane

Skrevet i går, 22:29

Har  flere jeg, og på ene armen :) Og resten av gamlehjemmet når den tid kommer, sitter også med tattis her og der :lol: Så det gir jeg en lang en i.
Hemmeligheten ved å forbli ung ligger i å leve hederlig, spise langsomt og lyve om alderen.
Lucille Ball

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i går, 22:44

Hva er greia med at enhver livshendelse må foreviges på kroppen?

-Undulaten min døde - tatovering på underarmen

-samboeren forlot meg, men jeg står sterkere tilbake - tatovering på skulderen

-slanket meg 10 kg - tatovering på håndleddet

-eeeeeelsker barna mine - digre tatoveringer på mage/arm/hals

Osv, osv.

Hvorfor dette behovet for å lage bilder av alt som skjer? Holder det ikke at dere vet det selv?

Anonym poster: 3725d763baa8194a7d23341e527ba57f

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i går, 23:01

Jeg syns det er fryktelig "harry" men folk gjør jo som de vil.

Anonym poster: 3f9a02183893ce4b3f4fa9c9380d4b6b

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i går, 23:08

Kjempeharry! Bare se på Triana.. den lekre dama som har ødelagt seg med å klatte blomster på armene. Uansett hvor lekre de kjolene hun bruker er, de passer ikke på henne! De ødelegger "ynden", det romantiske og søte. Det kvinnelige.

Men vil du være Cowboy-Laila så - Go for it!

Anonym poster: ab5808b4b5b203503eb1250a3ec7ec68

#11 Consuela Bananahammock

Consuela Bananahammock

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 290 Innlegg:

Skrevet i går, 23:21

Drit i hva de andre synes! Jeg har tatovert meg opp og i mente, og det passer meg helt fint. Om 50-60 år kommer alle på gamlehjemmet til å se ut som oss, med piercing i hufsa og svære tatoveringer, noen har utvidede hull i ørene og andre har merker etter scarification. Når jeg er 80 kommer jeg ikke til å være sexy uansett, så hvilken rolle spiller en tatovering eller fem :D

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i går, 23:23

Vis innleggConsuela Bananahammock skrev i går, 23:21:

Drit i hva de andre synes! Jeg har tatovert meg opp og i mente, og det passer meg helt fint. Om 50-60 år kommer alle på gamlehjemmet til å se ut som oss, med piercing i hufsa og svære tatoveringer, noen har utvidede hull i ørene og andre har merker etter scarification. Når jeg er 80 kommer jeg ikke til å være sexy uansett, så hvilken rolle spiller en tatovering eller fem :D
Like!

Anonym poster: e3e964b1d58f3f96ae7589e3e5403fff

#13 ronja røverdatter

ronja røverdatter

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 184 Innlegg:

Skrevet i går, 23:31

Harry, nei.  Stygt, ja. Men det fine er jo at det ikke betyr en dritt hva jeg mener fordi det er du som skal gå med den.

En annen ting er at det er lett å si nå hva man tror man kommer til å tenke når man blir eldre.  Det kan man ikke si noe om nå.  Man må bare være svært bevisst på at dette er noe som skal være der for evig og alltid.

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i går, 23:44

Sinnsykt kult hvis det er riktig type tatto :)
Og ikke minst sexy. Go for it .

Anonym poster: f5b1de43cf0d4a1f770c48b0f12b8a2c

#15 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i dag, 00:24

Ironien i at du spør her, i selveste samfunnets hømsegård, om det er harry med et symbol på frigjøring fra samfunnets krav.. :P Neida, men jeg synes det høres kjempekult ut jeg. Spesielt om du er litt "utradisjonell" tattisberte, f.eks en karrierekvinne i drakt. Eneste jeg er skeptisk til med tattiser er hva som er i det blekket, har aldri lest noe om det men må jo være sterke saker siden det sitter. Men fint kan det være, velg tatovør og motiv med omhu.

Anonym poster: 09798c5af861d98a82658b31ba74766e

#16 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 771 Innlegg:

Skrevet i dag, 05:12

Jeg tenker at hvis du har behov for å spørre på dib om det er harry, så er det kanskje ikke helt riktig for deg å tatovere noe som helst, men det er bare meg. Jeg synes det kan være veldig fint med tatoveringer, men det må jo stå til personligheten din. Jeg har flere venner som har overkroppen dekket av blekk (både damer og menn) og synes de er fine med det, mens jeg selv aldri har hatt nok lyst på tatovering til å gjennomføre det (selv om jeg vet akkurat hvordan den skulle være og hvor den skal sitte hvis jeg en dag bestemmer at jeg vil ha den. Og da kommer jeg ikke til å spørre noen om de synes det er harry på forhånd).

Anonym poster: a3d4ea120bae6618f8e33f22b20f1c7f

#17 MissMagica

MissMagica

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 48 Innlegg:

Skrevet i dag, 05:28

Synes ikke det er harry i det hele tatt. Har du lyst har du lov! Har flere store selv og veldig glad i alle sammen:)