Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

IKM UKE 24

• Logg inn for å svare
28 svar til dette emnet

#21 Sidney

Sidney

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 350 Innlegg:

Skrevet i går, 07:30

Dossa - det var lenge! Har du vært på utredning?

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Dossa :)

Dossa :)

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 816 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet i går, 07:38

Vis innleggSidney skrev i går, 07:30:

Dossa - det var lenge! Har du vært på utredning?

Jeg hadde en EXU i april 2011 og måtte fjerne den ene egglederen min.
Den andre er bra!

Det er ikke noe i veien med hverken meg eller mannen.
Ting tar bare tid nå.....men jeg gir ikke opp for jeg veit at en dag så vil jeg få en positiv test :D
36 pp + EXU
IKM ca 13. Juni

#23 frøkenAH

frøkenAH

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:
  • StedFredrikstad

Skrevet i går, 15:56

Mandag 10.
Methos 8pp

Tirsdag 11.

Onsdag 12.

Torsdag 13.
Oslo87 (2 pp)
økln

Dossa (36 pp)

Fredag 14.
Sidney

frøkenAH

Lørdag 15.
PeppaPig

Søndag 16.
Kokosbolla
Lullaby

Gravid

#24 oslo87

oslo87

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Skrevet i går, 16:45

Sluttet på p-piller i februar, og ei venninne og jeg begynte å prøve samtidig. Fikk vite i går at den satt på første forsøk hos henne, og kjenner at jeg synes det er kjipt (egoistisk som jeg er). Man blir fryktelig utålmodig med denne prøvingen, selv om jeg vet at jeg ikke har stemmerett, og at flere av dere har prøvd leeeeeenge. Men man har liksom en tanke om at man skal bli gravid ganske raskt (type første forsøk), men så går det opp for meg at det kan ta tid. Lang tid. Veldig mye tankevirksomhet rundt dette. Blir sliten og litt smågal.

#25 Sidney

Sidney

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 350 Innlegg:

Skrevet i går, 17:40

Dossa - det er rette innstillingen;) ikke alltid lett å se så lyst på dette her, men en dag sitter den!

Oslo87- veldig kjedelig når de rundt blir raskt gravide og en selv ønsker det så utrolig mye;( men siden du nettopp har gått av pillen og begynt prøvingen vil keg tippe den sitter innen et par mnd! Bare nyt tiden imens;) du blir raskt nok gravid!

Jeg føler også på det med at alle rundt meg blir gravide.. Har selv hatt en sa i februar, så håper kroppen snart har komt seg og er klar for en skikkelig runde;)

#26 oslo87

oslo87

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Skrevet i går, 18:30

Sidney - Takk for oppmuntrende ord. Hjelper på humøret:) Her hjemme blir jeg møtt med at vi ikke er med i noe kappløp, og det er jo faktisk sant ;)

Trist og leit med sa, men krysser fingrene for deg, og satser på at den sitter om ikke lenge :)

#27 økln

økln

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Skrevet i går, 22:44

Ble litt paff i kveld, plutselig kom el-slimet som jeg har ventet på :o Det var forøvrig noen dråper blod i det også (for å være detaljert :P) Men leser så mye forskjellig, blir litt forvirret. Er jeg like fruktbar i morgen? Skjer el NÅ? Siden det var blod i det? Nesten sånn at vi må ha oss en kjappis før jobb, etter minsta er levert i bhg i morgen :)
Lurer også på hvordan syklusen min er da? fikk mensen 13 mai.  
Hilsen en som er ny i gamet, da nr 1 ikke var planlagt... :)

#28 ønsker * magetroll <3

ønsker * magetroll <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 370 Innlegg:

Skrevet i går, 22:53

melder meg inn jeg også..
håper at syklusen er i gjenge, og at ikm er ca 11 juni :)

jeg er på dobbel pergokur denne pp! så håper inderlig nå! 2,5 år med prøving tar på ja!
men som dossa sier: kan ikke gi opp, for vi sitter med den positive testen til slutt ;)

#29 Dossa :)

Dossa :)

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 816 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet i dag, 07:43

Sidney :) takk for gode ord!
Jeg må sjøl si jeg er litt imponert over pågangsmotet mitt :P  3 år er jaggu meg ei god stund *uff*

Ønsker magetroll :) kjipt at du også er blant de som ennå venter på spiren.
Men vi gir ikke opp!! En spire skal sitte vettu, det fortjener vi virkelig :wub:
36 pp + EXU
IKM ca 13. Juni