Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Skulle ønske jeg hadde en mer ressurssterk familie (hjertesukk og litt sutring)

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 184 Innlegg:

Skrevet i dag, 15:06

Jeg er voksen og klarer meg fint selv, det er ikke det, men hvem ønsker ikke en god, trygg og stødig familie? Jeg ønsker meg det. Jeg ønsker meg det så inderlig! Jeg ønsker en mamma og en pappa som er litt mer interessert, som er mere med, som vil være sammen med oss og som kanskje kunne hjulpet meg litt mer (jeg er alenemamma og student).

Jeg og barnet feirer jul alene. Mine foreldre orker ikke stelle istand til jul og de vil ikke komme hit for å feire jul med oss. Vi feirer påske og 17.mai alene. De bryr seg ikke om 17.mai. Jeg spurte om en av dem (de er pensjonister begge to, de er 67 og 68 år) kunne komme hit og avlaste meg litt den uken jeg har hjemmeeksamen. Nei, det gadd de ikke. Greit nok, det er mitt barn og mitt ansvar, men jeg blir likevel så lei meg og jeg føler meg så alene.
Vi reiser ofte hjem på besøk. De kommer aldri hit, ikke engang da barnet hadde bursdag. De orker ikke (ingen av dem er syke), de vil bare være hjemme og de er så utrolig lite interessert i barnebarnet sitt. Leker aldri med barnet når vi er på besøk og vil egentlig ingenting.

Kjenner at jeg blir så misunnelig, ja jeg blir det, på venner som har gode foreldre som stiller opp, som de har det koselig med og som de kan feire med. Jeg har ingen, føles det som.... Jeg føler meg så alene :(