Gå til innhold

Treff i Bergen - ny giv


Becca 2011

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har fulgt debatten deres om treff den siste måneden, men har ikke fått engasjert meg skikkelig før nå når jeg selv er i permisjon. Da jeg sist fikk baby var jeg en del av en BIM gruppe på nærmere ti stykker som møttes for cafe, tur og etterhvert også lunsj og babylek hjemme hos hverandre. Det var så kjekt!

 

Nå har jeg termin neste uke (samtidig som jeg fyller 37), så jeg håper vi kan få til en gruppe her. Flere har jo vært interesserte, og det er sikkert flere som meg som passivt følger med ;-) Litt spredning i termin dato gjør ingenting, håper på positiv respons når jeg foreslår treff på Augustin på Galleriet, torsdag 4. april kl 12:00?

 

Hilsen Rebecca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt:-) Vi er allerede en gruppe på 4, som har treftes en gang, pluss en til som er interressert i å være med etterhvert som hun har kommet litt inn i hverdagen med ny baby. Selv har jeg en på 2,5 mnd nå og en fra før på snart tre. Veldig koselig at flere blir med i gruppa. Jeg kan på torsdag, så får vi se om de andre kan og ser meldingen i tide:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, da tar jeg en tur til byen i morgen! Jeg er lett å kjenne igjen, har diger mage ;-) Sees!

Hilsen Rebecca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ses på Augustin da:-) Jeg har mørkt halvlangt hår og har med svart barnevogn (trehjuling) med lilla pose i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en til! Håper det var kjekt på Augustin.

Hva slags sted er det egentlig? Var det ok med babyer og vogner?

 

Jeg dobbeltposter forrige beskjed som jeg posta på den gamle "treff i uke 12" tråden jeg:

 

Hei, beklager treg tilbakemelding fra min side, travle dage på jobb og deilig lang påskeferie i Danmark.

 

Nå har vel guttemann kommet Frøken Eli? Håper alt gikk bra og at dere kosemoseoverdoser dere! :-)

 

Har dere avtalt nytt treff forresten?

 

Er ikke sikkert jeg kan bli med de nærmeste ukene, litt hektisk på jobb + at jeg må ta fri litt pga jordmorbesøk, foreldresamtale på bhg, flytting og sånt, men jeg følger med og joiner når det passer.

 

Jeg er med på facebookside forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då blir det dobbelposting frå meg og! Ja, det var lurt med facebookside. Eineste minuset er jo at det ikkje kan koma fleire til.. Eg har fått guten, han var neeesten like stor som din første Neeli! Berre 40 gram mindre! 5.april blei han fødd! Eg fikk brist på halebeinet under fødselen og kan ikkje sitte på ein måned :/ Så eg er med etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den lille prinsen Eli, kjekt å høre fra deg:-)Det hørtes ut som en tøff fødsel, håper du er på bedringens vei. Da skal jeg forsøke å opprette en facebookside hvis snuppa mi gir meg litt ledig tid. Vi kan jo bare legge ut en link, så kan nye bare ta kontakt for å bli med i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har dere plass til en til? Jeg har ikke termin før i september, men var med i BIM gruppe med forrige og syns det var veldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er det plass for en til i gruppen? Jeg er 36 år og har termin i juni og venter en liten gutt :). Hadde vært kjekt å treffe andre mens vi "venter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med gutten FrøkenEli!

 

Uff, ja det har en tendens til å bli litt en hard omgang med de kraftpluggene.. Kunne heller ikke sitte på en mnd. Men så har du enda en unnskyldning for å ta det ekstra med ro (og kanskje la pappan ta alt husarbeidet.. ;) ) God bedring!

 

Det ser ut som det blir ei skikkelig robust trulte på meg denne gangen.. har et SF mål som til og med overgår forrige gangs store mage. Så slutt med snoperiene og overdreven fruktspising!!

 

Blir kjempe kjekt å møte alle nye og "gamle" her forhåpentligvis snart. Så bra dere fant veien inn hit Junimamma 76, LeJean, BergenGto og Becca!

 

Hvem setter i gang Facebook forresten? Kan godt gjøre det altså, men iom det ikke var mitt forslag, så avventer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebookgruppe er opprettet:-) så da kan de som vil bli medlem sende meg facebooknavnet sitt her inne så vil jeg invitere til gruppen. Men tror jeg først må legge dere til som venner på facebook. Er ingen facebookekspert, så hvos noen vet om en lettere måte må dere bare si ifra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...